Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Vetlab, wiodące laboratorium weterynaryjne, poszukuje kandydatów na stanowisko

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Miejsce pracy: Katowice, ul. Żeliwna 36
Zadania:
  • Przyjmowanie materiału do badań
  • Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego
  • Telefoniczna obsługa klientów
  • Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich
  • Prowadzenie bieżących spraw biurowych
Oczekiwania:
  • Wykształcenie policealne/wyższe, preferowane biologiczne lub pokrewne
  • Znajomość języka obcego (angielskiego lub niemieckiego) na poziomie komunikatywnym B1-B2
  • Biegła znajomość obsługi komputera
  • Łatwość nawiązywania kontaktów, cierpliwość, nastawienie na rozwiązywanie problemów
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Dyspozycyjność do pracy w systemie trzyzmianowym
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w nowoczesnym laboratorium weterynaryjnym z silną pozycją na rynku polskim i wizją bycia liderem na rynku europejskim
  • Możliwość pracy w zespole ludzi, których łączy troska o zdrowie zwierząt
  • Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie we wdrożeniu
  • Benefity? Mamy to! Oferujemy dostęp do platformy kafeteryjnej z szerokim wyborem opcji (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, vouchery zakupowe), platformy do nauki języków obcych, a także dodatek świąteczny i urlopowy
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Jeżeli chcesz wziąć udział wyłącznie w bieżącej rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Vetlab Sp. z o.o. do celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko, na które aplikuję.”

Jeżeli chcesz brać udział także w przyszłych rekrutacjach:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Vetlab Sp. z o.o. moich danych osobowych do celów udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Vetlab Sp. z o.o.”

Informujemy, że wyrażone zgody mogą być w każdym momencie wycofane poprzez przesłanie zgłoszenia na adres email job@vetlab.pl ze wskazaniem adresu email oraz imienia i nazwiska, które należy wykreślić z bazy.

Podobne oferty:

28.11.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: Erontrans Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Pruszcz Gdański

Zadania: Bezpośrednia obsługa klientów i utrzymanie z nimi relacji. Tworzenie ofert handlowych Przygotowywanie dokumentacji i monitorowanie zamówień. Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości obsługi poprzez rozwijanie współpracy i podtrzymywanie relacji Nadzór nad bieżącą obsługą zleceń spedycyjnych Koordynacja...

Więcej informacji

28.11.2025

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem hiszpańskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM oraz zapewnienie ich prawidłowego zakończenia i monitorowania. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Informowanie klientów o aktualnych ofertach, politykach i...

Więcej informacji

28.11.2025

Pracownik Działu Reklamacji

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Mysiadło

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią. Znajomość obsługi komputera....

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia