Młodszy specjalista ds. obsługi Klienta w Biurze Obsługi Klienta (m/k)

Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.

Młodszy specjalista ds. obsługi Klienta w Biurze Obsługi Klienta (m/k)
Miejsce pracy: Katowice
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:
  • E-mailowa oraz telefoniczna obsługa Klientów;
  • Bieżąca współpraca z innymi działami;
  • Zapewnienie wysokich standardów jakości obsługi klientów.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z obsługą klientów;
  • Znajomość technik komunikacyjnych związanych z obsługą telefoniczną i mailową;
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i zdolność do podejmowania decyzji;
  • Kreatywność, pomysłowość, samodzielność;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Swobodna obsługa komputera i Internetu.
Zatrudnionym oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia;
  • Atrakcyjny pakiet socjalny;
  • Prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy;
  • Bogaty pakiet szkoleń;
  • Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Dobrą atmosferę pracy.

Administratorem Twoich danych jest AGATA Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach (40-203) przy Al. Roździeńskiego 93. Dane zawarte w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym przetwarzane są przez Administratora w celu: (i) przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko na które aplikujesz – na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności art. 22 1 kodeksu pracy i aktów wykonawczych, a w zakresie wykraczającym poza dane wskazane w art. 221 kodeksu pracy na podstawie udzielonych zgód, oraz (ii) przeprowadzania przyszłych rekrutacji – na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody. Podanie przez Ciebie danych w zakresie wskazanym w art. 221 kodeksu pracy oraz aktach wykonawczych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie dodatkowych danych jest dobrowolne, a ich niepodanie nie powoduje żadnych konsekwencji. Dane dotyczące bieżącej rekrutacji, przetwarzane będą przez okres 12 miesięcy od momentu jej rozstrzygnięcia. Dane przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, przetwarzane będą do czasu jej cofnięcia bądź usunięcia danych, ale nie dłużej niż przez okres 36 miesięcy od mementu ich uzyskania. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej cofnięciem. Masz również prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (bycia zapomnianym) lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. Ponadto przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. W przypadku, gdy uznasz, iż przetwarzanie przez Administratora danych narusza przepisy prawa, możesz wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem. W celu bieżącego administrowania i serwisowania systemu rekrutacyjnego dane będą przekazywane operatorowi technicznemu, tj. firmie informatycznej udostępniającej narzędzie do celów prowadzenia procesu rekrutacji.

Podobne oferty:

19.09.2025

Customer Support Technician

Firma: Foundever

Lokalizacja: / Budapeszt

Location: Budapest, Hungary Relocation package included We are looking for a Customer Support Technician to join our Customer Information Centre in Budapest. You’ll provide first-class support by answering product queries, troubleshooting issues, handling complaints, and guiding customers through both pre- and post-sales...

Więcej informacji

19.09.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają w rozwiązywaniu problemów...

Więcej informacji

19.09.2025

Konsultant ds. Obsługi Klientów B2B

Firma: T-Mobile Polska S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zadania, które na Ciebie czekają: praca na systemach obsługowych, obsługa Klienta w obszarze obsługi zleceń dystrybucyjnych, zamawianych urządzeń, monitorowanie przepływu przesyłek, raportowanie dużych wolumenów/zamówień posprzedażowa obsługa Klienta W realizacji zadań pomoże Ci: bardzo dobra znajomość...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia