- Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi
- Udział w procesie rozpatrywania reklamacji
- Obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów
- Współpraca z innymi działami firmy w centrali i regionach
- Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie CRM
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom C1)
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Dobra organizacja pracy i odpowiedzialność
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (nie jest konieczne – oferujemy pełne wdrożenie)
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym – na czas nieokreślony)
- Jasny system wynagrodzeń: podstawa + premia
- Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
- Codzienny kontakt z językiem niemieckim
- Opiekę medyczną dla Ciebie i rodziny
- Dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego i Karty MultiSport
- Dostęp do platformy e-learningowej
- Program rekomendacji pracowników
- Wsparcie i pomoc zespołu w codziennej pracy
Podobne oferty:
05.09.2025
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na klienta szeroko rozwinięte...
05.09.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usług płatności internetowych Pomoc w rozwiązywaniu problemów i odpowiadanie na pytania klientów Realizacja celów związanych z poziomem satysfakcji klienta Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) Podstawowa znajomość języka angielskiego (min. A2) Dobra...
05.09.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Firma: English Language Centre "First Decision"
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i finalizowanie sprzedaży. Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych. Tworzenie raportów, zarządzanie płatnościami w systemie...