- Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi
- Udział w procesie rozpatrywania reklamacji
- Obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów
- Współpraca z innymi działami firmy w centrali i regionach
- Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie CRM
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom C1)
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Dobra organizacja pracy i odpowiedzialność
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (nie jest konieczne – oferujemy pełne wdrożenie)
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym – na czas nieokreślony)
- Jasny system wynagrodzeń: podstawa + premia
- Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
- Codzienny kontakt z językiem niemieckim
- Opiekę medyczną dla Ciebie i rodziny
- Dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego i Karty MultiSport
- Dostęp do platformy e-learningowej
- Program rekomendacji pracowników
- Wsparcie i pomoc zespołu w codziennej pracy
Podobne oferty:
01.10.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta – język słoweński
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta poprzez czat, e-mail i telefon Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja celów wyznaczonych przez klienta i kierownictwo Przestrzeganie polityk i procedur firmy, dbanie o jakość obsługi Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy Biegła...
01.10.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta – język polski i rosyjski
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa klientów w języku polskim i rosyjskim Wsparcie klientów drogą mailową i telefoniczną Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych ze sprzętem medycznym dla osób z cukrzycą Rozwiązywanie problemów zgodnie z obowiązującymi procedurami Bardzo dobra znajomość języka polskiego (C1) i biegłość w języku...
30.09.2025
Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Klienta
Firma: MMorska sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia, Marina Yacht Park
Zakres obowiązków: Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez czat Rozwiązywanie reklamacji i zgłoszeń serwisowych, dbanie o satysfakcję klientów Prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim (mile widziane także rosyjski lub ukraiński) Budowanie dobrych relacji z klientami i realizacja...