Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim w Zespole Reklamacji i Retencji

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim w Zespole Reklamacji i Retencji
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi
  • Udział w procesie rozpatrywania reklamacji
  • Obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów
  • Współpraca z innymi działami firmy w centrali i regionach
  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie CRM
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom C1)
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Dobra organizacja pracy i odpowiedzialność
  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (nie jest konieczne – oferujemy pełne wdrożenie)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym – na czas nieokreślony)
  • Jasny system wynagrodzeń: podstawa + premia
  • Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
  • Codzienny kontakt z językiem niemieckim
  • Opiekę medyczną dla Ciebie i rodziny
  • Dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego i Karty MultiSport
  • Dostęp do platformy e-learningowej
  • Program rekomendacji pracowników
  • Wsparcie i pomoc zespołu w codziennej pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

01.10.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta – język słoweński

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta poprzez czat, e-mail i telefon Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja celów wyznaczonych przez klienta i kierownictwo Przestrzeganie polityk i procedur firmy, dbanie o jakość obsługi Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy Biegła...

Więcej informacji

01.10.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta – język polski i rosyjski

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Obsługa klientów w języku polskim i rosyjskim Wsparcie klientów drogą mailową i telefoniczną Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych ze sprzętem medycznym dla osób z cukrzycą Rozwiązywanie problemów zgodnie z obowiązującymi procedurami Bardzo dobra znajomość języka polskiego (C1) i biegłość w języku...

Więcej informacji

30.09.2025

Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Klienta

Firma: MMorska sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdynia, Marina Yacht Park

Zakres obowiązków: Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez czat Rozwiązywanie reklamacji i zgłoszeń serwisowych, dbanie o satysfakcję klientów Prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim (mile widziane także rosyjski lub ukraiński) Budowanie dobrych relacji z klientami i realizacja...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia