Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim w Zespole Reklamacji i Retencji

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim w Zespole Reklamacji i Retencji
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi
  • Udział w procesie rozpatrywania reklamacji
  • Obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów
  • Współpraca z innymi działami firmy w centrali i regionach
  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie CRM
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom C1)
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Dobra organizacja pracy i odpowiedzialność
  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (nie jest konieczne – oferujemy pełne wdrożenie)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym – na czas nieokreślony)
  • Jasny system wynagrodzeń: podstawa + premia
  • Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
  • Codzienny kontakt z językiem niemieckim
  • Opiekę medyczną dla Ciebie i rodziny
  • Dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego i Karty MultiSport
  • Dostęp do platformy e-learningowej
  • Program rekomendacji pracowników
  • Wsparcie i pomoc zespołu w codziennej pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

05.09.2025

Specjalista ds. komunikacji z klientem

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na klienta szeroko rozwinięte...

Więcej informacji

05.09.2025

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usług płatności internetowych Pomoc w rozwiązywaniu problemów i odpowiadanie na pytania klientów Realizacja celów związanych z poziomem satysfakcji klienta Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) Podstawowa znajomość języka angielskiego (min. A2) Dobra...

Więcej informacji

05.09.2025

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Firma: English Language Centre "First Decision"

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i finalizowanie sprzedaży. Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych. Tworzenie raportów, zarządzanie płatnościami w systemie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia