Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.
Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.
- Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca.
- Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia.
- Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w organizacji.
- Budowanie pozytywnych relacji z Klientami.
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Wysoki poziom empatii, odpowiedzialności i zorientowania na potrzeby klienta/pacjenta diabetologicznego.
- Umiejętność pracy przy komputerze.
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych – doświadczenie w pracy w call center lub sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od zaraz.
- Pracę hybrydową: tydzień z biura/tydzień z domu (dot. po okresie wdrożenia).
- Kompleksowe szkolenia wprowadzające w obowiązki – produktowe i medyczne.
- Wsparcie ze strony zespołu i przełożonego.
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Dofinansowanie do karty MultiSport.
- Spotkania integracyjne.
Podobne oferty:
17.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
obsługa klientów telefonicznie i mailowo zgodnie z najwyższymi standardami realizacja wskaźników satysfakcji klienta wyznaczonych przez managerów aktywne rozwiązywanie problemów klientów i zapewnianie im wsparcia biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2) wysokie...
17.09.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: D&H Engineering Poland sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, Blisko stacji PKM Port Lotniczy
Opis stanowiska: Codzienna obsługa korespondencji i relacji z klientami. Przygotowywanie raportów statusu zamówień oraz organizacja wysyłek. Zamawianie surowców i utrzymywanie relacji z dostawcami. Nadzór nad obiegiem dokumentów, w tym faktur i dokumentów eksportowych. Wprowadzanie danych do systemów operacyjnych i...
17.09.2025
Specjalista ds. wsparcia Obsługi Klienta
Firma: UNIBEP S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Radom
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Reprezentacja spółki przy zawieraniu umów z klientami w kancelarii notarialnej (UD, UPW), Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością...