Ogłoszenie numer: 10283591, z dnia 2025-10-02
Klient portalu Praca.pl
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Obsługa klientów drogą mailową i telefoniczną
- Bieżąca współpraca z innymi działami firmy
- Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi
Wymagania
- Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej
- Zdolność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
- Kreatywność, samodzielność i pomysłowość
- Wysoka kultura osobista
- Swobodne korzystanie z komputera i Internetu
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na atrakcyjnych warunkach
- Prywatną opiekę medyczną i kartę sportową
- Pakiet szkoleń wspierających rozwój zawodowy
- Możliwość zdobywania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu
- Benefity pozapłacowe w ramach pakietu socjalnego
Podobne oferty:
12.10.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Klienta Backoffice z j. niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Samodzielna obsługa zapytań klientów zagranicznych drogą mailową i telefoniczną. Rozwiązywanie problemów klientów z wykorzystaniem systemów i danych operacyjnych. Obsługa zwrotów i skarg, w tym w zakresie przepisów o ochronie danych. Wspieranie procesów Backoffice dla zapewnienia sprawnej realizacji działań....
12.10.2025
Specjalista ds. badań satysfakcji klienta
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? rozmawiasz z klientami (połączenia wychodzące), aby sprawdzić czy zakupione przez niego produkty sprawiają mu radość wprowadzasz swoje notatki do systemu, które są kluczowym źródłem informacji o kliencie informujesz klientów o promocjach i „robisz im dzień” za pomocą...
12.10.2025
Pracownik ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Lokalizacja: dolnośląskie / Jelenia Góra
1. Sprzedaż biletów/karnetów w obiekcie – lodowisko przy ul. Kilińskiego 12 zarządzane przez Spółkę Termy Cieplickie Sp. z o.o. -, a także innych oferowanych usług.2. Przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej.3. Obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie raportów zmianowych, dobowych i...