Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą handlową, pośredniczącą w transakcjach w branży spożywczej, paszowej, FMCG i chemicznej (chemia industrialna). Współpracujemy z firmami w ponad 120 krajach na całym świecie, tworząc międzynarodowe środowisko pełne profesjonalistów i pasjonatów. Jesteśmy miejscem, gdzie liczy się pasja i motywacja, a nie pochodzenie, doświadczenie czy historia. To u nas możesz rozwinąć swoje skrzydła!

 

Od 2021 roku nasz zespół rozrósł się z 35 specjalistów do ponad 150 pracowników. Nasza główna siedziba mieści się w sercu Warszawy przy Rondzie Daszyńskiego. Otworzyliśmy także cztery regionalne biura – w Hiszpanii, Lublinie, Krakowie i Wrocławiu. Dzięki naszemu innowacyjnemu podejściu nieustannie się rozwijamy i teraz szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu jako: Młodszy Specjalista ds. Obsługi klienta.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o Foodcom S.A.? Zobacz, jak się u nas pracuje!

https://www.youtube.com/watch?v=GOrr_Yna3wg

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa


Obowiązki:
  • Prezentacja oferty platformy e-commerce oraz korzyści ze sprzedaży produktów za jej pośrednictwem
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (małe i średnie firmy) poprzez kontakt telefoniczny
  • Prowadzenie rozmów sprzedażowych i negocjacji
  • Dbanie o realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych
  • Współpraca z innymi działami w celu sprawnej realizacji zamówień klientów

Wymagania:
  • Pierwsze doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta lub call center będzie mile widziane
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji biznesowych
  • Komunikatywność, pewność siebie i nastawienie na realizację celów
  • Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych w sposób profesjonalny i ukierunkowany na potrzeby klienta
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność i systematyczność w działaniu
  • Gotowość do nauki i rozwoju w obszarze sprzedaży B2B oraz e-commerce

Oferujemy:
  • Atrakcyjny system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze + prowizja)
  • Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynku znajdującej się w samym sercu Warszawy (Rondo Daszyńskiego)
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej FitProfit
  • Dbamy o work-life balance
  • Spotkania integracyjne, np. piwne piątki, imprezy świąteczne
  • Owocowe środy

Podobne oferty:

02.10.2025

Technical Product Advisor with Polish

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...

Więcej informacji

02.10.2025

Customer Service Professional with Georgian

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Georgian...

Więcej informacji

02.10.2025

Technical Product Advisor with Italian

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia