Diabetyk24 to działająca od 2010 r. firma, której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.
Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań, by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.
- Obsługa klientów - kontakt telefoniczny, chat, infolinia przychodząca.
- Sprawna obsługa zapytań mailowych.
- Obsługa zamówień na Allegro.
- Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych.
- Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
- Wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby Klienta/Pacjenta.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze.
- Podzielność uwagi i umiejętność równoległej pracy na kilku systemach informatycznych.
- Dobra organizacja pracy własnej, dotrzymywanie terminów.
- Umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji.
- Dokładność, systematyczność i odporność na stres.
- Mile widziane doświadczenie w pracy w call center lub sklepie internetowym.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku.
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające w obowiązki oraz wsparcie w początkowym okresie zatrudnienia.
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach i prywatną opiekę medyczną dla Pracownika i członków najbliższej rodziny.
- Przyjazną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę.
Podobne oferty:
29.04.2024
Customer Support Specialist with Czech
Firma: MAJOREL POLSKA
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Become a Customer Support Specialist with Czech Work mode: stationary in our office in Warsaw (Mokotów) Overall Job Purpose If you are looking for an interesting job, writing is closer to you than speaking, and you need a flexible schedule - check out what we can offer you! WHAT WE OFFER: Civil contract with salary 40 PLN...
29.04.2024
Customer Support Specialist with Bulgarian
Firma: MAJOREL POLSKA
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Become a Customer Support Specialist with Bulgarian Work mode: stationary in our office in Warsaw (Mokotów) Overall Job Purpose If you are looking for an interesting job, writing is closer to you than speaking, and you need a flexible schedule - check out what we can offer you! WHAT WE OFFER: Civil contract with salary...
29.04.2024
Customer Support Specialist with English and Polish
Firma: MAJOREL POLSKA
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
In office paid training for 3 weeks. Nesting period for another 9 weeks. Work Type: work from home after 3 months Overall Job Purpose Client Overview Were passionate about connecting travelers with incredible experiences around the world. With a mission to make it easier for everyone to experience the world, we offer a...