INTER CARS FLEET SERVICES Sp. z o. o., poszukuje pracowników do zespołu w Działe Obsługi Klienta. Praca polega na udzielaniuinformacji o usługach oraz zagadnieniach technicznych związanych z obsługą samochodów. Do aplikowania zachęcamy osoby, które swoją przyszłość zawodową chcą rozpocząć i rozwijać w ramach Grupy Kapitałowej Inter Cars. Gwarantujemy odpowiednie wdrożenie i warunki do rozwoju.
- Rejestrowanie zgłoszeń do serwisów samochodowych, przy wykorzystaniu dostępnych aplikacji
- Dostarczanie klientom informacji o usługach i serwisach
- Rozwiązywanie jak największej liczby zapytań przy pierwszym kontakcie
- Udzielanie informacji o losach dokonanego już zgłoszenia oraz postępach w tej sprawie
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w trakcie okresu próbnego (lokalizacja, Warszawa ul. Jana Kazimierza 55)
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej (godz. 7-20) oraz ustalonych dyżurów w soboty (godz. 8-14)
- Otwartość na naukę i zaangażowanie w wykonywane zadania
- Wykazywanie się inicjatywą własną i samodzielnością, dzięki której można proponować nowe pomysły i usprawnienia dla zespołu
Oferujemy:
- Szybki i krótki proces rekrutacyjny (spotkanie online lub/i stacjonarne)
- 3 miesięczny okres próbny ( umowa zlecenie, stawka 28,10 brutto )
- Po okresie próbnym umowa o pracę i pakiet benefitów pozapłacowych
- Po okresie próbnym praca w modelu hybrydowym lub zdalnym
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach Inter Cars
Administratorem danych osobowych jest Inter Cars S.A., ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa, tel. 801 80 20 20, sekretariat@intercars.eu. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem iod@intercars.eu
Podanie danych jest dobrowolne i jest warunkiem wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym, a ich niepodanie uniemożliwi wzięcie w nim udziału. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego (podstawa prawna: przetwarzanie niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy). Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego.
Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 2 lat.
Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.
Informacja dot. zgłaszania nadużyć na podstawie ustawy o sygnalistach
Osoba aplikująca na dane stanowisko ma możliwość zapoznania się z Procedurą zgłoszeń wewnętrznych Grupy Kapitałowej Inter Cars pod linkiem https://inwestor.intercars.com.pl/pl/-ad-korporacyjny/system-zglaszania-naduzyc/. Aplikując na stanowisko potwierdzam, że zostałem/zostałam poinformowany/a o takiej możliwości.
Podobne oferty:
09.11.2024
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Firma: AZONIK sp. z o.o.
Lokalizacja: podlaskie / Białystok
Jako Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta w naszej firmie transportowej będziesz odpowiedzialny/a za zapewnienie wysokiego poziomu obsługi naszych klientów oraz wsparcie działań operacyjnych. Obowiązki: Komunikacja z klientami i rozwój relacji: Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami w celu zrozumienia ich potrzeb i...
09.11.2024
Customer Service Professional with Croatian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote work from Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
09.11.2024
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Firma: PKO Bank Polski
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Chmielna 89
Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego