- obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych
- kontakt mailowy i telefoniczny z klientem
- przygotowywanie wizualizacji z logo klienta
- budowanie baz i ich weryfikacja
- współpraca z innymi działami firmy
- Znajomość pakietu Office
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Dobra organizacja pracy
- Zaangażowania w wykonywanych zadaniach
- Znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w pracy z klientem
- gwarancja pracy w stabilnej firmie
- umowa o pracę
- standardowe godziny pracy 8:00-16:00
- od poniedziałku do czwartku pracujemy 30 minut dłużej, aby w piątek móc skończyć 2 godziny wcześnie
- premie kwartalne
- program rabatowy na nasze produkty dla pracowników
- wyjazdy firmowe, imprezy integracyjne
- możliwości rozwoju i awansu
- wygodna lokalizacja biura – obok stacji METRO STOKŁOSY
Podobne oferty:
31.01.2025
Customer Service Specialist - Automotive Superhero
Firma: Concentrix
Lokalizacja: opolskie / Opole
What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing escapes your attention - details matter, You work in a team - collaboration is the key to improving customer...
31.01.2025
Customer Service Specialist - Automotive Superhero
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing escapes your attention - details matter, You work in a team - collaboration is the key to improving customer...
31.01.2025
Customer Service Specialist - Automotive Superhero
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra
What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing escapes your attention - details matter, You work in a team - collaboration is the key to improving customer...