Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.

Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 6/25
Zadania:
  • Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca.
  • Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia.
  • Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w organizacji.
  • Obsługa korespondencji mailowej - odpowiadanie na zapytania Klientów.
  • Budowanie pozytywnych relacji z Klientami.
  • Dbanie o wizerunek firmy poprzez profesjonalną i uprzejmą obsługę Klientów.
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych – doświadczenie w pracy w call center lub sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem.
  • Wysoki poziom empatii i zorientowania na potrzeby klienta/pacjenta.
  • Umiejętność przekazywania informacji w sposób zrozumiały dla klienta/pacjenta.
  • Umiejętność skupienia się na kilku zadaniach jednocześnie: słuchaniu klienta, rozwiązywaniu jego problemów, udzielaniu odpowiedzi na pytania oraz wprowadzaniu informacji do różnych systemów informatycznych.
  • Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze będzie dodatkowym atutem.
  • Umiejętność pracy w zespole, budowanie atmosfery pracy opartej na wzajemnym szacunku i wsparciu.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od zaraz.
  • Kompleksowa szkolenie wprowadzające w obowiązki.
  • Wsparcie ze strony zespołu i przełożonego.
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Dofinansowanie do karty MultiSport.
  • Spotkania integracyjne.
  • Możliwość rozwoju i awansu.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.



Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie 6 miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody, nie dłużej jednak niż 6 miesięcy oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Diabetyk24 sp. z o.o. z siedzibą w Opacz-Kolonia (05-816) przy ul. Szyszkowej 51, kontakt rodo@diabetyk24.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.diabetyk24.pl w zakładce Polityka prywatności.

Podobne oferty:

09.03.2025

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań. Język chorwacki na poziomie C2 / native oraz dobra znajomość...

Więcej informacji

09.03.2025

Customer Service Professional with Croatian

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...

Więcej informacji

09.03.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta – Samochody Elektryczne

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Wsparcie klientów przy zakupie samochodów elektrycznych i po zakupie. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Raportowanie działań w systemach. Język włoski C1, angielski B2. Dyspozycyjność do pracy w Lublinie (Czechów). Obsługa MS Office i Windows. Komunikatywność i wysoka kultura osobista.

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia