Vetlab Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie diagnostyki laboratoryjnej. Nasza misja opiera się na doskonałej opiece nad zwierzętami poprzez zaawansowane technologie i profesjonalne podejście. Jesteśmy dumni z naszej pasji do zapewnienia zdrowia i dobrostanu zwierząt, co stanowi serce naszej działalności. Swoim Klientom oferujemy szeroki zakres usług laboratoryjnych, pracownikom natomiast pełne szkolenie, stabilne zatrudnienie oraz możliwość zdobycia praktycznej wiedzy.
- przyjmowanie materiału do badań,
- wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego,
- telefoniczna i osobista obsługa klientów,
- zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich,
- prowadzenie spraw biurowych.
- wykształcenie wyższe, mile widziane biologiczne lub pokrewne,
- doświadczenie w dziale obsługi klienta mile widziane,
- znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
- biegła znajomość obsługi komputera,
- umiejętność organizacji pracy,
- dyspozycyjność do pracy w systemie dwuzmianowym.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i szeroki pakiet benefitów,
- możliwość zdobycia cennego doświadczania,
- dobrą atmosferę w miejscu pracy, pełne wdrożenie i szkolenie.
Podobne oferty:
04.02.2025
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Pacjentów
Firma: Medicover sp. z o. o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Wołoska 22
Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej, dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, pobieranie płatności za usługi dodatkowe, promowanie i sprzedaż usług Medicover. Najlepszy kandydat to taki, który: posiada...
31.01.2025
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów
Firma: Medicover sp. z o. o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Wołoska 22
Najlepszy kandydat to taki, który: posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży), zależy mu na pracy w stale rozwijającej się firmie, jest dyspozycyjny na pełen etat, z łatwością buduje relacje, jest empatyczny, dobrze zorganizowany i odpowiedzialny, swobodnie komunikuje się w...
10.01.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Pacjenta (Call Center)
Firma: Rehasport
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, Górecka 30
Opis stanowiska Wysokie umiejętności interpersonalne, entuzjazm, wysoką kulturę osobistą, a także wzorową polszczyznę, Wykazuje inicjatywę, szybko się uczy, doskonale organizuje swoją pracę, jest dokładna i sumienna, Jest odpowiedzialna i zaangażowana, Biegle obsługuje komputer (w szczególności pakiet MS...