Ogłoszenie numer: 9479701, z dnia 2025-03-16
Klient portalu Praca.pl
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Przyjmowanie materiałów do badań.
- Wprowadzanie zleceń do systemu laboratoryjnego.
- Obsługa klientów telefoniczna i osobista.
- Zamawianie i przygotowywanie przesyłek kurierskich.
- Obsługa spraw biurowych.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe, preferowane w kierunkach biologicznych.
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
- Znajomość języka niemieckiego mile widziana.
- Dobrze rozwinięte umiejętności obsługi komputera.
- Umiejętność organizacji pracy.
- Możliwość pracy w systemie dwuzmianowym.
Oferujemy
- Umowę o pracę oraz atrakcyjny pakiet benefitów.
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia.
- Przyjazne środowisko pracy oraz kompleksowe szkolenie.
Podobne oferty:
17.03.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Ostrów Wielkopolski
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły. APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ:...
16.03.2025
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zapewnienie wsparcia klienta przy zakupie samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami Bieżące raportowanie w systemach Znajomość języka angielskiego (min. C1) Dyspozycyjność do pracy w biurze w Lublinie (dzielnica Czechów) Umiejętność obsługi systemu...
16.03.2025
Customer Service Professional with Croatian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...