Vetlab Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie diagnostyki laboratoryjnej. Nasza misja opiera się na doskonałej opiece nad zwierzętami poprzez zaawansowane technologie i profesjonalne podejście. Jesteśmy dumni z naszej pasji do zapewnienia zdrowia i dobrostanu zwierząt, co stanowi serce naszej działalności. Swoim Klientom oferujemy szeroki zakres usług laboratoryjnych, pracownikom natomiast pełne szkolenie, stabilne zatrudnienie oraz możliwość zdobycia praktycznej wiedzy.
- przyjmowanie materiału do badań,
- wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego,
- telefoniczna i osobista obsługa klientów,
- zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich,
- prowadzenie spraw biurowych.
- wykształcenie wyższe, mile widziane biologiczne lub pokrewne,
- doświadczenie w dziale obsługi klienta mile widziane,
- znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
- biegła znajomość obsługi komputera,
- umiejętność organizacji pracy,
- dyspozycyjność do pracy w systemie trzyzmianowym (praca w trybie nocnym na korzystnych warunkach).
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pakiet socjalny (medyczny lub sportowy),
- fundusz świadczeń socjalnych,
- ubezpieczenie grupowe,
- możliwość zdobycia cennego doświadczania,
- dobrą atmosferę w miejscu pracy.
Podobne oferty:
18.04.2025
Pracownik / Pracowniczka Działu Obsługi Klienta
Firma: IKEA Retail sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Dostrzegasz potrzeby innych, zanim oni je zauważą? My dostrzegamy w Tobie wielki potencjał! Do naszego zespołu w dziale Obsługi Klienta szukamy osób, które z łatwością znajdują nić porozumienia z innymi, chcą zdobywać wartościowe doświadczenie i lubią codzienną pracę z ludźmi (i wśród ludzi)! Tutaj, w...
18.04.2025
Members Support Agent with Swedish
Firma: Arla Global Shared Services Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)
In order to increase the support to our farmer owners (members), our dedicated Members Service & Operations team in Gdansk was created two years ago. The main responsibilities of a Farmer Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7 European countries...
17.04.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Przyjmowanie materiału do badań. Wprowadzanie zleceń badań do systemu laboratoryjnego. Obsługa klientów telefoniczna i bezpośrednia. Organizacja i przygotowanie przesyłek kurierskich. Zarządzanie sprawami biurowymi. Preferowane wykształcenie wyższe, najlepiej w dziedzinie biologii lub pokrewnej. Doświadczenie w...