Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Błonie
Twój zakres obowiązków
  • Bieżąca obsługa przydzielonej grupy Kontrahentów
  • Budowanie trwałych relacji z Klientami w celu utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta
  • Kontakt telefoniczny lub mailowy z Klientami w celu wyjaśniania kwestii związanych ze zleceniami, fakturami i innymi tematami operacyjnymi
  • Analiza i rozwiązywania problemów zgłaszanych przez Klientów
  • Monitorowanie należności
  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług
  • Obsługa narzędzi wspierających proces obsługi (TMS, WMS)
  • Sporządzanie raportów na potrzeby Klientów oraz działu
Nasze oczekiwania
  • Wysokie zdolności komunikacyjne i łatwość nawiązywania kontaktów
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
  • Proaktywność w działaniu i rozwiązywaniu problemów
  • Umiejętność podejmowania trafnych decyzji pod presją czasu
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Obsługa MS Excel na poziomie min. podstawowym
  • Mile widziane:
  • Znajomość specyfiki przewozów w temperaturze kontrolowanej
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
  • Doświadczenie w bezpośredniej współpracy z Klientem
To oferujemy
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • zaplanowany 3-miesięczny proces wdrożeniowy
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz motywacyjny system premiowy, uzależniony od wyników
  • fajną atmosferę oraz zgrany i otwarty zespół
  • samodzielność w działaniu, przestrzeń do proponowania i wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań
  • kulturę feedbacku i doceniania
  • po wdrożeniu możliwość pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu.
Benefity:
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • dofinansowanie ubezpieczenia na życie
  • dopłata do posiłków w formie karty przedpłaconej
  • finansowanie nauki języków obcych
  • bony świąteczne
  • spotkania integracyjne i inicjatywy dobroczynne
  • kawa, herbata, woda
  • parking dla pracowników
  • bonus w ramach programu poleceń pracowniczych
  • minimalne zasady dotyczące dress code’u
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

02.06.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Piaseczno

JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły. APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ:...

Więcej informacji

02.06.2025

Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

Firma: ManpowerGroup

Lokalizacja: dolnośląskie / Bielany Wrocławskie

Zadania: Obsługa posprzedażowa klientów B2B Przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami składanymi przez klientów (Niemcy, Austria, Szwajcaria) Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w celu zapewnienia realizacji zamówień Przygotowywanie raportów Wymagania: Bardzo dobra znajomość jęz. niemieckiego i jęz....

Więcej informacji

02.06.2025

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Firma: Vetlab Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i odpowiadając...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia