



- Bieżąca obsługa przydzielonej grupy Kontrahentów
- Budowanie trwałych relacji z Klientami w celu utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta
- Kontakt telefoniczny lub mailowy z Klientami w celu wyjaśniania kwestii związanych ze zleceniami, fakturami i innymi tematami operacyjnymi
- Analiza i rozwiązywania problemów zgłaszanych przez Klientów
- Monitorowanie należności
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług
- Obsługa narzędzi wspierających proces obsługi (TMS, WMS)
- Sporządzanie raportów na potrzeby Klientów oraz działu
- Wysokie zdolności komunikacyjne i łatwość nawiązywania kontaktów
- Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
- Proaktywność w działaniu i rozwiązywaniu problemów
- Umiejętność podejmowania trafnych decyzji pod presją czasu
- Umiejętność pracy w zespole
- Obsługa MS Excel na poziomie min. podstawowym
- Mile widziane:
- Znajomość specyfiki przewozów w temperaturze kontrolowanej
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
- Doświadczenie w bezpośredniej współpracy z Klientem
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju w strukturach firmy
- zaplanowany 3-miesięczny proces wdrożeniowy
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz motywacyjny system premiowy, uzależniony od wyników
- fajną atmosferę oraz zgrany i otwarty zespół
- samodzielność w działaniu, przestrzeń do proponowania i wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań
- kulturę feedbacku i doceniania
- po wdrożeniu możliwość pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu.
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie prywatnej opieki medycznej
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- dofinansowanie ubezpieczenia na życie
- dopłata do posiłków w formie karty przedpłaconej
- finansowanie nauki języków obcych
- bony świąteczne
- spotkania integracyjne i inicjatywy dobroczynne
- kawa, herbata, woda
- parking dla pracowników
- bonus w ramach programu poleceń pracowniczych
- minimalne zasady dotyczące dress code’u
Podobne oferty:
02.06.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Piaseczno
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły. APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ:...
02.06.2025
Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
Firma: ManpowerGroup
Lokalizacja: dolnośląskie / Bielany Wrocławskie
Zadania: Obsługa posprzedażowa klientów B2B Przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami składanymi przez klientów (Niemcy, Austria, Szwajcaria) Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w celu zapewnienia realizacji zamówień Przygotowywanie raportów Wymagania: Bardzo dobra znajomość jęz. niemieckiego i jęz....
02.06.2025
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i odpowiadając...