Opis stanowiska
- doświadczenie w pracy w języku francuskim lub bardzo dobra i sprawna komunikacja w tym języku - warunek konieczny
- kompleksowa obsługa procesu realizacji zgłoszeń serwisowych
- doradztwo techniczne dla zapytań pisemnych i telefonicznych
- budowanie długofalowych relacji z klientami
- współpraca z innymi działami zaangażowanymi w proces realizacji zadań: logistyka i transport, konstruktorzy, obsługa sprzedaży, księgowość, inne
- prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi procedurami
- pomoc w rozpatrywaniu reklamacji
- obsługa sklepu internetowego
- wykształcenie wyższe techniczne lub o profilu językowym z dobra orientacja w zagadnieniach ogólnotechnicznych - bądź w trakcie studiów na takich kierunkach
- kreatywność
- umiejętność pracy w zespole
- chęć samodoskonalenia się, komunikatywność
- zmysł techniczny
- chęć do nauki i poznania naszych produktów
- umiejętność dobrej organizacji pracy
- dotrzymywanie ustalonych terminów
- łatwość komunikacji
- opanowanie, odporność na stres
- znajomość dodatkowego języka obcego będzie dodatkowym atutem
- stabilne zatrudnienie w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie, która jest liderem na rynku bram, okien, drzwi i ogrodzeń
- atrakcyjny system wynagradzania
- dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań produktowych
- uczestnictwo w realizacji ciekawych, innowacyjnych projektów
- pakiet szkoleń wstępnych oraz produktowych i technologicznych
- benefity: firmowa stołówka, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do edukacji i nauki języków obcych
- przyjazna atmosfera pracy w zespole zgranych i kompetentnych osób.
- komfortowe wyposażenie stanowiska pracy
Podobne oferty:
02.10.2025
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie Kundenanliegen, indem Sie frühere...
02.10.2025
Customer Support Specialist with German – Banking Service
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
As a Customer Support Specialist, you will serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space. You will handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card. Responding to general questions about credit card products, self-services and...
02.10.2025
Happiness Support Agent z j. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Stargard
Pomagać klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa wymaga dodatkowej pomocy. Znasz niemiecki na poziomie C1 i...