Ogłoszenie numer: 10527080, z dnia 2025-12-16

Młodszy specjalista ds. procesów obsługi klienta (m/k)
Miejsce pracy: Warszawa, Ochota
Opis stanowiska
- Obsługa kontraktów sieciowych z klientami firmy
- Bieżący kontakt z klientami (mailowy, telefoniczny, online)
- Obsługa procesu uwag/reklamacji zgłaszanych przez klientów
- Przygotowanie rozliczeń z klientami
- Tworzenie raportów oraz harmonogramu zgodnie z ustaleniami z klientem
- Weryfikacja zamówień na obiektach w zakresie obsługiwanego kontraktu
- Aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel)
- Zaangażowanie i wysoka kultura osobista
- Doskonała organizacja pracy i odporność na stres
- Otwartość, komunikatywność
Oferujemy
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Niezbędne narzędzia pracy
- Stabilne warunki zatrudnienia i możliwość długofalowej współpracy
- Przyjazną atmosferę
- Pracę od poniedziałku do piątku w trybie stacjonarnym
Podobne oferty:
22.12.2025
Młodszy specjalista ds. systemów radiowych w pionie wsparcia k/m
Firma: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - PRZEMYSŁOWY INSTYTUT AUTOMATYKI I POMIARÓW PIAP
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
- projektowanie, uruchamianie, pomiary i analiza parametrów układów w.cz. generatory, wzmacniacze, filtry, mieszacze, przesuwniki fazy, układy dopasowania impedancji, anteny, układy nadawczo-odbiorcze z wykorzystaniem MMIC), - tworzenie dokumentacji technicznej - schematy ideowe, topologie PCB zgodnie z określonymi...
21.12.2025
Mitarbeiter/in für Kundenbetreuung und Personaleinsatzplanung
Firma: Carework Plus Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Standort: Gliwice, Polen Arbeitszeit: Vollzeit Arbeitsweise: Telefonisch – Du betreust unsere Kunden & Betreuungskräfte in Deutschland Arbeitsmodell: Hybrid – Büro & Homeoffice möglich Branche: Soziale Dienstleistungen (Alltagsbegleitung nach § 45a SGB XI – kein Vermittler, keine „24-Stunden-Betreuung “) Worum...
21.12.2025
Customer Advisor with Swedish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering satisfaction and trust....