Ogłoszenie numer: 9879601, z dnia 2025-05-25
Klient portalu Praca.pl
Młodszy Specjalista ds. Reklamacji (bankowość)
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- Analiza i rozpatrywanie reklamacji oraz wniosków Klientów
- Obsługa korespondencji z instytucjami zewnętrznymi, m.in. sądami i prokuraturą
- Realizacja dyspozycji Klientów oraz pracowników banku
- Przygotowanie dokumentacji dotyczącej rachunków i usług bankowych
- Zakładanie kont bankowych w systemach informatycznych
Wymagania
- Minimum średnie wykształcenie lub studia zaoczne (preferowane: finanse, bankowość)
- Znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel
- Dokładność, sumienność i zaangażowanie w powierzane zadania
- Chęć uczenia się i rozwoju w branży finansowej
- Mile widziane wykształcenie wyższe
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełny etat
- Możliwość rozwoju pod okiem doświadczonych specjalistów
- Szkolenia oraz udział w programie nauki języków obcych
- Prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport na preferencyjnych warunkach
- Przyjazne środowisko pracy i pomocny zespół
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej instytucji finansowej
Podobne oferty:
23.06.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: mazowieckie / Radom
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
23.06.2025
Specjalista ds. reklamacji e-commerce
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientów Nasze wymagania: Znajomość...
23.06.2025
Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Bemowo, ul. Połczyńska 121
Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami współpraca z innymi działami sklepu, w celu szybkiego i skutecznego...