Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 4 miejscu w rankingu największych biur podróży. Dziś oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych jak Dominikana, Tajlandia czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.
Jeśli jesteś osobą dokładną, komunikatywną i zaangażowaną to poszukujemy właśnie Ciebie do działu Relacji z Klientem!
- Tłumaczenie treści reklamacji i wniosków z języka polskiego na język angielski,
- Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji),
- Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym,
- Obsługa poczty oraz infolinii działu.
- Umiejętności poprawnego posługiwania się językiem polskim oraz swobodnego formułowania wypowiedzi pisemnych i ustnych,
- Dobrej znajomości pakietu Office,
- Dobrej znajomości języka angielskiego w piśmie.
- Studenci i absolwenci turystyki i rekreacji lub kierunków pokrewnych,
- Znajomość regulacji prawnych obowiązujących w turystyce.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - szukamy osób do dłuższej współpracy : )
- Szkolenia produktowe i wyjazdowe
- Pobyt w naszych hotelach w atrakcyjnych cenach
- Prywatna opieka medyczna Luxmed,
- Dobrowolne ubezpieczenie Warta,
- Karta lunchowa - 330zł/msc,
- Platforma MyBenefit,
- Praca stacjonarna na Warszawskim Mokotowie - ul. Postępu 17
- WELCOME PACKI :)
- Prywatna opieka medyczna,
- Karta lunchowa,
- Karta Multisport,
- Platforma MyBenefit.
Podobne oferty:
06.05.2024
Pracownik Biura Obsługi Klienta / dział rozliczeń
Firma: Dermotechnika Sp.j.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Łabiszyńska 21 AE
Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i edukował/a Klientów badał/a...
01.05.2024
Priority Services Specialist with Italian
Firma: COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O
Lokalizacja: / Bucharest, Romania
Location: Bucharest, Romania Work from the office* Shifts: 8.00 AM – 5.00 PM / 1.00 PM – 10.00 PM (rotational) What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. About the role Interact with users via email,...
22.04.2024
Pracownik biura obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Lokalizacja: dolnośląskie / Jelenia Góra
obsługa klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: