Firma BCM z Bielska-Białej zajmuje się przede wszystkim sprzedażą produktów do automatycznej identyfikacji: drukarek etykiet, czytników kodów kreskowych, terminali mobilnych oraz materiałów eksploatacyjnych. W branży działamy z powodzeniem od 12 lat.
- czatowa, mailowa i telefoniczna obsługa Klientów sklepu internetowego;
- utrzymywanie stałych relacji z Klientem;
- przyjmowanie faktur zakupu i wystawianie faktur sprzedaży;
- kompletacja zamówień;
- przygotowywanie i realizacja wysyłek;
- monitoring płatności Klientów;
- współpraca z dostawcami i producentami;
- uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach.
- pozytywne nastawienie;
- wysoka kultura osobista;
- dobra organizacja pracy;
- komunikatywność;
- umiejętność odnajdywania się w pracy indywidualnej i zespołowej;
- umiejętność budowania i utrzymywania partnerskich i biznesowych relacji;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- nastawienie na rozwój;
- gotowość związania się z firmą na dłużej;
- doświadczenie w branży e-commerce (mile widziane);
- doświadczenie w sprzedaży B2B (mile widziane);
- prawo jazdy kat. B (mile widziane).
- wynagrodzenie podstawowe oraz system premii (4.700,00 – 9.800,00 PLN brutto)
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku;
- niezbędne narzędzia pracy;
- szkolenia wprowadzające;
- wsparcie doświadczonego zespołu;
- umowa o pracę (pełny etat);
- możliwość awansu.
Podobne oferty:
31.01.2025
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Firma: DONE Deliveries sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów Rozwijanie bazy klientów o potrzebach transportowych Praca w systemie CRM według ustalonego procesu, Praca na giełdach transportowych (doświadczenie nie jest wymagane - oferujemy kompleksowe szkolenie). Nasze wymagania Doświadczenie w sprzedaży lub telefonicznej...
30.01.2025
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży E-commerce
Firma: Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Bielsko-Biała
Zakres obowiązków: Obsługa klienta (czat, mail, telefon) Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami Przygotowanie i realizacja zamówień oraz faktur Monitorowanie płatności klientów Współpraca z dostawcami i producentami Udział w szkoleniach Wymagania: Komunikatywna znajomość języka angielskiego...
29.01.2025
Sales and Customer Service Specialist
Firma: DONE Deliveries sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Your responsibilities Actively acquiring new Customers including telephone surveys, Developing a customer base with real transport needs, Working to company standards using the companys own CRM system according to an established process, Effective work on transport exchanges (knowledge of transport exchanges is not required, we...