- Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami,
- Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań Klienta – tego Cię nauczymy,
- Prowadzenie negocjacji z Przewoźnikami,
- Pozyskiwanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Przewoźnikami,
- Kreowanie pozytywnego wizerunku DONE! wśród Przewoźników oraz dbanie o właściwe standardy obsługi,
- Efektywna współpraca z pozostałymi działami firm.
- Łatwość w prowadzeniu rozmów telefonicznych,
- Doświadczenie w obsłudze klienta,
- Znajomość praktycznych technik sprzedaży lub chęć szybkiego ich opanowania,
- Otwartość na budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Przewoźnikami,
- Zaangażowanie w wykonywane zadania,
- Zdolność pracy pod presją czasu.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1, umożliwiająca swobodną komunikację i dostosowanie się do rozmówcy.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
- Praca od poniedziałku do piątku (7:00-15:00, 8:00-16:00, 10:00-18:00, 11:00-19:00),
- Praca hybrydowa po okresie stacjonarnego onboardingu w Andrychowie,
- Wynagrodzenie, które zależy od wyników Twojej pracy,
- Profesjonalny onboarding + Mentor od startu - wszystkiego Cię nauczymy!
- Szkolenia i warsztaty, które rozwiną Twoje kompetencje.
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Owoce
- Spotkania integracyjne
- Firmowa biblioteka
- Brak dress code’u
- Kawa / herbata
- Napoje
- Kompleksowy onboarding
- Welcome box
- Program wellbeing
- Praca hybrydowa
Podobne oferty:
27.07.2025
Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi Przetwarzanie zwrotów ręcznych i obsługa skarg RODO Utrzymanie profesjonalnej, empatycznej komunikacji skoncentrowanej na rozwiązaniu problemów Wykorzystanie wielu...
27.07.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem węgierskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Kontakt z klientami w języku węgierskim – telefonicznie, mailowo i przez czat, Wsparcie techniczne i pomoc w obsłudze zgłoszeń serwisowych, Realizacja reklamacji i koordynacja napraw, Udzielanie informacji o produktach oraz realizacja zamówień i zwrotów, Rozwiązywanie problemów i dbanie o wysoki poziom satysfakcji...
27.07.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa zapytań klientów drogą telefoniczną, przez czat oraz formularze kontaktowe, Wspieranie użytkowników w zakresie zgłoszeń serwisowych i reklamacyjnych, Udzielanie informacji o produktach, rozwiązywanie problemów technicznych, Realizacja zamówień, zwrotów oraz zwrotów środków, Wsparcie na każdym etapie...