- Pozyskiwanie nowych i utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami,
- Negocjacje handlowe oraz realizacja założonych planów sprzedażowych,
- Aktywne działanie w międzynarodowym środowisku transportowym.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1),
- Umiejętność budowania i podtrzymywania relacji z klientami,
- Doświadczenie w telesprzedaży lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
- Umowę o pracę,
- Wynagrodzenie plus premie za wyniki
- Karta MultiSport
- Ubezpieczenie grupowe i medyczne,
- Po okresie wdrożenia możesz pracować w modelu hybrydowym
Podobne oferty:
31.01.2025
Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Biznesu
Firma: Malon Group Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, Piłsudskiego 74
Aktywne poszukiwanie i angażowanie nowych klientów, w tym poprzez organizację konferencji i szkoleń. Precyzyjne zarządzanie danymi klientów w systemie CRM, w tym wprowadzanie i aktualizacja informacji. Tworzenie spersonalizowanych szablonów ofert oraz ich efektywna rejestracja i archiwizacja. Nadzór nad wszelkimi...
27.01.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: widziszwszystko sp. z.o.o
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Obowiązki: Kontaktowanie się telefoniczne z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji i badanie potrzeb obecnych Klientów. Obsługa posprzedażowa klientów. Zapewnianie wsparcia technicznego. Koordynacja zadań między działami. Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji i serwisu. Zarządzanie bazą danych...
24.01.2025
Specjalista ds. obsługi klienta - dział Contact Center
Firma: Rzepecki Mroczkowski Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, ul. Wiatraczna 5
Jakie będą obowiązki Kandydata: Obsługa klientów drogą telefoniczną, mailową oraz poprzez czat, Prowadzenie wstępnej rozmowy z klientem, badanie jego potrzeb oraz przekazywanie leadów do różnych działów firmy, Dbałość o poprawne wprowadzanie danych do systemu, Wykonywanie połączeń wychodzących w ramach...