Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie telefonicznych rozmów sprzedażowych z klientami B2C
- Realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wytycznymi firmy
- Utrzymywanie kontaktu z klientem zgodnie z naszymi standardami
- Kontakt posprzedażowy – do momentu pierwszej płatności (dalszym procesem zajmują się dedykowane zespoły w naszej firmie)
- Chęć zdobywania doświadczeń w sprzedaży i pracy z klientem
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Otwartość na kontakt z klientem w formacie Direct (telefonicznie)
- Motywacja i zorientowanie na cel w osiąganiu wyników sprzedażowych
- Gotowość do pracy zmianowej w pełnym wymiarze godzin
- Min. wykształcenie średnie
- Biegła znajomość języka polskiego
- Doświadczenie w pracy z klientem bezpośrednio lub telefonicznie.
- Wynagrodzenie podstawowe od 4500 brutto + prowizje (1000 zł – 7000 zł)
- Płatne szkolenie wstępne o charakterze praktyczno-teoretycznym
- Możliwość awansu już po 3 miesiącach pracy
- Pakiet benefitów (karta MultiSport, opieka medyczna, lekcję jęz. angielskiego)
- Ubezpieczenie grupowe
- Liczne konkursy z nagrodami rzeczowymi oraz finsowymi
- Biuro w samym centrum miasta - dogodny dojazd z każdego miejsca w Warszawie.
- Płatne szkolenie wstępne o charakterze praktyczno-teoretycznym
- Strefa Chillu (bilard, piłkarzyki, konsola, ping pong, hamaki)
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Dofinansowanie do nauki języków
- Ubezpieczenie na życie
- Gry wideo
- Program Rekomendacji Pracowników
- Możliwość przyjścia do biura z psem
- Konkursy z nagrodami
- Inicjatywy dobroczynne
Podobne oferty:
24.11.2024
Konsultant w Sekcji Obsługi Klientów BackOffice (obsługa Contact Center w zakresie cyberbezpieczeństwa)
Firma: T-Mobile Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i wspierać sprzedaż najnowszego rozwiązania T-Mobile w zakresie cyberbezpieczeństwa Poprzez promocję i sprzedaż rozwiązań z zakresu cybezbezpieczeństwa zadbasz o naszych...
23.11.2024
Konsultant / Konsultantka Contact Center (Infolinia Sprzedażowa)
Firma: Aventus Group Sp. z o.o.
Lokalizacja: podlaskie / Białystok, 1000-lecia Państwa Polskiego 6
Sprzedaż produktów finansowych (baza ciepła). Profesjonalna obsługa klientów z linii przychodzącej i wychodzącej. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych. Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę naszych klientów. Umiejętność prowadzenia rozmów bez skryptów...
22.11.2024
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Firma: Unique People sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Częstochowa
Twój zakres obowiązków: Profesjonalna telefoniczna obsługa klientów, wymagająca wysokiej kultury osobistej. Analiza potrzeb klientów, rekomendowanie najlepszych ofert oraz informowanie o aktualnych promocjach, rabatach i dostępnych produktach. Nasze oczekiwania: Dostępność 30 godzin tygodniowo, z elastycznym...