- Telefoniczny kontakt z pacjentami z istniejącej bazy – umawianie wizyt oraz przedstawianie usług stomatologicznych,
- Przedstawianie aktualnych ofert, promocji i pakietów zabiegów w sposób rzetelny i przejrzysty,
- Realizacja celów sprzedażowych zgodnie z ustalonymi standardami,
- Budowanie trwałych, pozytywnych relacji z pacjentami oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi telefonicznej.
- Lubi pracę z ludźmi i potrafi nawiązywać kontakt z różnymi typami osobowości,
- Posługuje się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną rozmowę (ok. 30% pacjentów to osoby anglojęzyczne),
- Ma doświadczenie w pracy telefonicznej (np. call center, sprzedaż usług),
- Posiada umiejętności sprzedażowe i potrafi pracować z jasno określonymi celami,
- Jest odpowiedzialna, samodzielna i dobrze zorganizowana.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na pełen etat,
- Wsparcie zespołu i przyjazną atmosferę pracy,
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna dla Ciebie i rodziny, dostęp do platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru, karnety sportowe), grupowe ubezpieczenie NNW i inne.
Podobne oferty:
21.10.2025
Doradca klienta z j. angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat. :) Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta. Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków...
19.10.2025
Konsultant telefoniczny
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Ołtarzew
Obsługa zgłoszeń telefonicznych oraz przez media społecznościowe i strony internetowe. Rejestracja zgłoszeń i nadzorowanie procesów obsługi klienta. Współpraca z działami serwisowym, sprzedażowym i handlowym. Monitorowanie satysfakcji klientów. Umiejętności interpersonalne i komunikatywne. Otwartość na nowe...
14.10.2025
Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Klienta
Firma: MMorska sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia, Marina Yacht Park
Zakres obowiązków: Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez czat Rozwiązywanie reklamacji i zgłoszeń serwisowych, dbanie o satysfakcję klientów Prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim (mile widziane także rosyjski lub ukraiński) Budowanie dobrych relacji z klientami i realizacja...