Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Monitorowanie i zarządzanie należnościami
- Komunikacja z klientami za pomocą telefonu i emaila
- Działania na rzecz płatności w wyznaczonym terminie
- Rozliczanie płatności i analizowanie danych finansowych
- Współpraca z innymi działami w firmie
- Minimum średnie wykształcenie, mile widziane ekonomiczne
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami
- Dobra organizacja pracy
- Umiejętność tworzenia pism i raportów
- Doświadczenie w monitoringu należności będzie dodatkowym atutem
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Znajomość MS Office
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę z pakietem benefitów
- Praca na pół etatu
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia
- Przyjazna atmosfera w pracy oraz wsparcie w postaci szkoleń
Podobne oferty:
06.01.2025
Młodszy Specjalista ds. Kontaktów z Klientami
Firma: Kredyt Inkaso S.A.
Lokalizacja: lubelskie / Zamość
Stały kontakt i wsparcie naszych klientów, czyli osób zmagających się z zadłużeniem. Obsługa przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych. Negocjacje warunków spłaty zadłużenia – realnych dla klientów i korzystnych dla biznesu. Zawieranie porozumień ratalnych. Dbanie o wysoką jakość usług i...
05.01.2025
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Kontaktów z Klientami
Firma: Kredyt Inkaso S.A.
Lokalizacja: lubelskie / Lublin, ul. Tomasza Zana 39
Stały kontakt i wsparcie naszych klientów, czyli osób zmagających się z zadłużeniem; Obsługa przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych; Negocjacje warunków spłaty zadłużenia – realnych dla klientów i korzystnych dla biznesu; Zawieranie porozumień ratalnych; Dbanie o wysoką jakość usług i...
05.01.2025
Młodszy specjalista ds. monitoringu należności
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Katowice, ul. Żeliwna 36
Zakres obowiązków: monitoring i windykacja należności, kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami, prowadzenie działań mających na celu terminowe regulowanie zobowiązań przez Klientów, utrzymywanie regularnego kontaktu z Klientami- wyjaśnianie spraw związanych z płatnościami, prowadzenie rozrachunków i bieżąca...