- obsługa klientów krajowych i zagranicznych (telefoniczna, mailowa, bezpośrednia),
- przygotowywanie ofert i realizacja zamówień,
- współpraca z działem logistyki przy organizacji transportów i załadunków,
- sporządzanie deklaracji INTRASTAT oraz dokumentacji eksportowej,
- współpraca z innymi działami firmy.
- min. 2 lata doświadczenia w pracy biurowej lub handlowej,
- wykształcenie min. średnie,
- dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel),
- komunikatywny język angielski,
- samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy z klientem.
- znajomość systemu ERP,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość drugiego języka obcego,
- doświadczenie w dziale handlowym lub eksporcie.
- stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie,
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w eksporcie,
- przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu,
- benefity pozapłacowe: karta sportowa, ubezpieczenie grupowe.
Podobne oferty:
12.11.2025
Specjalistka / Specjalista ds. wsparcia sprzedaży w branży medycznej
Firma: Corten Medic
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Cybernetyki 19B
Twoje zadania: Wsparcie zespołu sprzedaży w tworzeniu ofert handlowych, dokumentacji przetargowej oraz konkursowej. Obsługa systemów CRM. Administracyjne wsparcie procesów sprzedażowych – m.in. umowy, faktury, dokumentacja. Usprawnianie procesów sprzedażowych i narzędzi wsparcia poprzez analizę danych i proponowanie...
11.11.2025
Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży
Firma: DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: telefoniczny kontakt z Klientami prezentację oferty firmy analizę potrzeb Klienta i umawianie spotkań handlowych bieżące aktualizowanie danych w systemie CRM współpracę z zespołami regionalnymi, dbając o prawidłowy przepływ informacji budowanie pozytywnych relacji i...
11.11.2025
Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży
Firma: DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: telefoniczny kontakt z Klientami prezentację oferty firmy analizę potrzeb Klienta i umawianie spotkań handlowych bieżące aktualizowanie danych w systemie CRM współpracę z zespołami regionalnymi, dbając o prawidłowy przepływ informacji budowanie pozytywnych relacji i...