Ogłoszenie numer: 10376952, z dnia 2025-10-30
Klient portalu Praca.pl
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście
Opis stanowiska
- obsługa pacjentów bezpośrednio oraz telefonicznie,
- prowadzenie recepcji i udzielanie informacji o dostępnych usługach,
- dbanie o pozytywną atmosferę i sprawną komunikację,
- przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji.
Wymagania
- gotowość do pracy zmianowej,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktu z ludźmi i wysoka kultura osobista,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w obsłudze klienta lub pacjenta min. 6 miesięcy,
- orientacja na profesjonalny standard obsługi.
Oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie,
- elastyczny grafik dopasowany do innych zajęć,
- pełne wdrożenie na start,
- prywatną opiekę medyczną oraz kartę sportową,
- dofinansowanie kursów i szkoleń.
Podobne oferty:
21.11.2025
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Pacjentów
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Profesjonalna obsługa pacjentów – umawianie wizyt, udzielanie informacji, wsparcie w bieżących sprawach. Budowanie przyjaznej atmosfery w kontakcie z pacjentem, również w języku angielskim. Współpraca z zespołem medycznym i dbanie o sprawny przebieg dnia pracy gabinetu. Rozwiązywanie bieżących problemów i dbanie...
21.11.2025
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Pacjentów
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Wspieranie pacjentów w procesie umawiania wizyt i udzielanie informacji o oferowanych usługach. Budowanie pozytywnych relacji z pacjentami, również w języku angielskim. Współpraca z zespołem medycznym w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi. Dbanie o pozytywny wizerunek placówki i komfort pacjentów. Wysoka...
21.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Pacjenta Międzynarodowego
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Wilanów
Kompleksowa obsługa pacjentów zagranicznych w zakresie wizyt, hospitalizacji i rozliczeń. Koordynacja działań pomiędzy pacjentem, personelem medycznym i działami administracyjnymi. Współpraca z ubezpieczycielami oraz przygotowywanie ofert i cenników. Realizacja celów jakościowych i dbanie o wysoki poziom satysfakcji...