- Stała współpraca i utrzymanie dobrego kontaktu z zespołem sprzedaży i Centralą.
- Obsługa Klientów w Oddziale.
- Prowadzenie administracji Oddziału, przygotowywanie raportów.
- Wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz ich kontrola.
- Ścisłe przestrzeganie i egzekwowanie obowiązujących procedur.
- Dbałość o realizowanie standardów obsługi Klienta i jakość biznesu.
- Min. roczne doświadczenie w obsłudze Klienta lub administracji w międzynarodowej firmie.
- Biegła obsługa pakietu MS Office.
- Otwartość na potrzeby Klienta i współpracowników.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne, operatywność, a także umiejętność dostosowania do zmieniających się warunków.
- Umiejętność dokonywania analizy sytuacji i wyciągania wniosków.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Umowę o prace na zastępstwo.
- Dofinansowanie zajęć sportowych.
- Prywatna opieka medyczna.
- Ubezpieczenie na życie.
- Elastyczny czas pracy.
- Spotkania integracyjne.
- Dodatkowe świadczenia socjalne.
- Dofinansowanie wypoczynku.
- Dzień wolny na wolontariat.
Podobne oferty:
28.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Erontrans Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Pruszcz Gdański
Zadania: Bezpośrednia obsługa klientów i utrzymanie z nimi relacji. Tworzenie ofert handlowych Przygotowywanie dokumentacji i monitorowanie zamówień. Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości obsługi poprzez rozwijanie współpracy i podtrzymywanie relacji Nadzór nad bieżącą obsługą zleceń spedycyjnych Koordynacja...
28.11.2025
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem hiszpańskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM oraz zapewnienie ich prawidłowego zakończenia i monitorowania. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Informowanie klientów o aktualnych ofertach, politykach i...
28.11.2025
Pracownik Działu Reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Mysiadło
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią. Znajomość obsługi komputera....