Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CSSR/11/2025
umowa na zastępstwo
 
Zakres obowiązków:
  • Stała współpraca i utrzymanie dobrego kontaktu z zespołem sprzedaży i Centralą.
  • Obsługa Klientów w Oddziale.
  • Prowadzenie administracji Oddziału, przygotowywanie raportów.
  • Wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz ich kontrola.
  • Ścisłe przestrzeganie i egzekwowanie obowiązujących procedur.
  • Dbałość o realizowanie standardów obsługi Klienta i jakość biznesu.
Wymagania:
  • Min. roczne doświadczenie w obsłudze Klienta lub administracji w międzynarodowej firmie.
  • Biegła obsługa pakietu MS Office.
  • Otwartość na potrzeby Klienta i współpracowników.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne, operatywność, a także umiejętność dostosowania do zmieniających się warunków.
  • Umiejętność dokonywania analizy sytuacji i wyciągania wniosków.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
Co oferujemy:
  • Umowę o prace na zastępstwo.
  • Dofinansowanie zajęć sportowych.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Ubezpieczenie na życie.
  • Elastyczny czas pracy.
  • Spotkania integracyjne.
  • Dodatkowe świadczenia socjalne.
  • Dofinansowanie wypoczynku.
  • Dzień wolny na wolontariat.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

28.11.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: Erontrans Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Pruszcz Gdański

Zadania: Bezpośrednia obsługa klientów i utrzymanie z nimi relacji. Tworzenie ofert handlowych Przygotowywanie dokumentacji i monitorowanie zamówień. Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości obsługi poprzez rozwijanie współpracy i podtrzymywanie relacji Nadzór nad bieżącą obsługą zleceń spedycyjnych Koordynacja...

Więcej informacji

28.11.2025

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem hiszpańskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM oraz zapewnienie ich prawidłowego zakończenia i monitorowania. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Informowanie klientów o aktualnych ofertach, politykach i...

Więcej informacji

28.11.2025

Pracownik Działu Reklamacji

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Mysiadło

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią. Znajomość obsługi komputera....

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia