- obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych
- doradztwo sprzętu elektronicznego
- przygotowywanie ofert cenowych
- utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
- kontrola poprawności zamówień
- zainteresowanie nowymi technologiami, elektroniką, majsterkowaniem - warunek konieczny
- doświadczenie w obsłudze klienta
- stabilną pracę biurową w godzinach 8-16; 9-17
- atrakcyjny system premiowy
- kompleksowe wdrożenie przygotowujące do pracy na stanowisku
- możliwość podnoszenia swoich kompetencji i wiedzy z zakresu obsługi klienta
- zdrową atmosferę pracy
- wiele pozytywnych aspektów z pracy w dużej, międzynarodowej firmie
Podobne oferty:
17.03.2025
Specjalista Obsługi Klienta
Firma: GRUPA PZU
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Ostróda
Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży produktów finansowych Praktyczna...
17.03.2025
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zapewnienie wsparcia klienta przy zakupie samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami Bieżące raportowanie w systemach Znajomość języka włoskiego (C1) i angielskiego (B2) Dyspozycyjność do pracy w biurze w Lublinie (dzielnica Czechów) Umiejętność obsługi...
17.03.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
wysoka kultura osobista doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami czynne prawo jazdy gotowość wyjścia do klienta poza księgarnię doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta znajomość technik sprzedażowych podstawowa znajomość...