- obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych
- doradztwo sprzętu elektronicznego
- przygotowywanie ofert cenowych
- utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
- kontrola poprawności zamówień
- zainteresowanie nowymi technologiami, elektroniką, majsterkowaniem - warunek konieczny
- doświadczenie w obsłudze klienta
- stabilną pracę biurową w godzinach 8-16; 9-17
- atrakcyjny system premiowy
- kompleksowe wdrożenie przygotowujące do pracy na stanowisku
- możliwość podnoszenia swoich kompetencji i wiedzy z zakresu obsługi klienta
- zdrową atmosferę pracy
- wiele pozytywnych aspektów z pracy w dużej, międzynarodowej firmie
Podobne oferty:
18.03.2025
Pracownik obsługi klienta w barze
Firma: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Lokalizacja: świętokrzyskie / Kielce
według stanowiska Wymagania konieczne: Uprawnienia: książeczka zdrowia Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole Wymagania inne: Wydawanie posiłków, sporządzanie rachunków i przyjmowanie płatności, dbanie o porządek na stanowisku pracy i sali. Pracodawca oferuje; stabilne zatrudnienie, umowe o pracę, szkolenie...
18.03.2025
Client Support Specialist with German
Firma: Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Work model: onsite At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław. With the capacity to support various clients, we offer a world of opportunities for both...
18.03.2025
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych
Firma: PKO Bank Polski
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, Górna Wilda 109
umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego