- Obsługa Klientów B2B w różnych kanałach kontaktu telefonicznie/email/czat/pismo
- Nawiązywanie oraz dbanie o bardzo dobre relacja z Klientami
- Terminowe realizacje zleconych dyspozycji przez Klienta zewnętrznego/wewnętrznego
- Bliska współpraca z agentami mobilnymi
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klientów B2B
- Łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
- Umiejętność pracy w zespole
- Silne zorientowanie na realizację celów i osiąganie sukcesów
- Pewność siebie, elastyczność, wychodzenie z inicjatywą, szukanie rozwiązań
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego
- Będziesz częścią kilkunastoosobowego młodego i zgranego zespołu, który obsługuje najlepsze grupy sprzedażowe w T-Mobile Polska.
- Działaj dla ponad 12 milionów Klientów w Polsce i miej realny wpływ na ich komfort korzystania z naszych usług.
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Jasna ścieżka kariery i awansu
- Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
- Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Podobne oferty:
04.09.2025
Specjalista ds. Klientów Korporacyjnych (Wsparcie Sprzedaży)
Firma: Medicover Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym portfelu, obsługa systemów...
01.09.2025
Koordynator ds. Klientów Korporacyjnych
Firma: Medicover Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Katowice, ul. Graniczna 54
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie powierzonym portfelem oraz pozyskiwanie nowych klientów korporacyjnych Budowanie relacji oraz spotkania z klientami B2B w terenie Doradztwo w zakresie rozwiązań wspierających klientów w realizacji celów biznesowych m.in. programów opieki medycznej, karnety...
09.08.2025
Młodszy Konsultant ds. Relacji B2B
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa Klientów B2B w różnych kanałach (telefon, email, czat, pismo). Podtrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami. Realizacja dyspozycji klientów w terminach. Współpraca z zespołem mobilnym. Doświadczenie w obsłudze klienta B2B. Umiejętności interpersonalne i zespołowe. Skuteczność w osiąganiu celów....