Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. obsługi klientów ze znajomością języka niemieckiego

GAMET Sp. z o.o. na rynku akcesoriów meblowych rozwijamy się krajowo oraz międzynarodowo ponad 35 lat. Jesteśmy wiodącym producentem dekoracyjnych akcesoriów meblowych oraz akcesoriów drzwiowych. Produkujemy również metalowe stelaże do samodzielnego montażu oraz metalowe ozdoby do dekoracji wnętrz.

Aktualnie poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. obsługi klientów ze znajomością języka niemieckiego

 (Dział Eksportu – rynki niemieckojęzyczne)

 

Twój zakres obowiązków:
  • zapewnienie obsługi oraz utrzymywanie stałych kontaktów z klientami eksportowymi (B2B)
  • wprowadzanie zamówień eksportowych do systemu
  • koordynowanie realizacji zamówień (od przyjęcia po wysyłkę)
  • prowadzenie raportów z płatności klientów i wyjaśnianie rozbieżności
  • współpraca z innymi działami w firmie (m.in. Magazynem, Logistyką, Produkcją) w celu sprawnej obsługi zamówień
  • dbałość o wysoki poziom obsługi klientów oraz pozytywny wizerunek firmy
Nasze wymagania:
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B1 – warunek konieczny
  • praktyczne umiejętności pracy z MS Office, w szczególności MS Excel
  • umiejętność współpracy w zespole, otwartość, komunikatywność
  • dbałość o szczegóły, dokładność, bardzo dobra organizacja pracy własnej
Mile widziane:
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – w obsłudze klienta (również B2B)
Oferujemy:
  • pracę w dużej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę, terminowa wypłata wynagrodzenia)
  • pełne wdrożenie w zakres obowiązków i pomoc ze strony współpracowników
  • niezbędne narzędzia pracy
Realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Gamet Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, ul. Chrzanowskiego 33, jako Administrator Pani/Pana danych osobowych informuje, że: 1) W sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych możesz kontaktować się z nami pod adresem mailowym iod@gamet.eu 2) Celem przetwarzania danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych złożonych w procesie rekrutacji jest: a) ocena złożonych aplikacji, co jest niezbędne do ewentualnego zawarcia umowy, b) realizacja obowiązków administratora wynikających z przepisów prawa pracy, c) prawnie uzasadniony interes administratora, którym jest ewentualne dochodzenie lub obrona przed roszczeniami. 3) Podstawą prawną przetwarzania będzie więc art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz f RODO a jeśli wyrazisz zgodę na wzięcie pod uwagę twojej aplikacji przy kolejnych rekrutacjach to przetwarzanie następować będzie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podstawę zakresu zbieranych danych stanowi art. 221 § 1 i 2 Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. lub inny przepis prawa w przypadku danych szczególnych kategorii (jeśli o nie poprosimy) na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b RODO. Jeśli w ramach aplikacji przekazane zostaną inne dane niż przewidziane w KP (np. zdjęcia, informacja o zainteresowaniach), podstawę przetwarzania stanowić będzie zgoda wyrażona poprzez działanie – a więc art. 6 ust. 1 lit. a RODO. W przypadku gdy przekażesz w CV dane szczególnych kategorii, mimo, że o to nie prosiliśmy, przetwarzanie opierać się będzie również na podstawie zgody (art. 9 ust. 2 lit. a RODO). 4) Twoje dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa lub w zakresie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych. 5) Twoje dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż jest to niezbędne do procesu bieżącej rekrutacji i ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami (do 3 m-cy po jej zakończeniu) lub, - w przypadku wyrażenia zgody* na ponowne wykorzystanie danych na potrzeby przyszłych rekrutacji, jednak nie dłużej niż 6 m-cy, lub - do chwili odwołania udzielonej zgody (jeśli podstawą przetwarzania była udzielona zgoda – np. na przetwarzanie innego niż określony w art. 221 kodeksu pracy zakresu danych). 6) Twoje dane osobowe nie podlegają w procesie rekrutacji zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. 7) Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne. 8) Masz prawo do: a) żądania od administratora (danych) dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), b) z zastrzeżeniem przepisów prawa, w określonych sytuacjach może przysługiwać prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (jeśli była ona podstawą prawną przetwarzania). *Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, w procesach przyszłych rekrutacji organizowanych przez Administratora danych – Gamet Sp. z o.o. (ul. Chrzanowskiego 33, 87-100 Toruń) przez okres najbliższych 6 m-cy.

Podobne oferty:

22.11.2024

Customer service specialist in the automotive industry with English

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...

Więcej informacji

22.11.2024

Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim

Firma: Contact Center Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B

Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania...

Więcej informacji

22.11.2024

Kontroler Danych Osobowych z j. niemieckim

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia