- umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej,
- dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem,
- pobieranie płatności za usługi dodatkowe,
- promowanie i sprzedaż usług Medicover.
- posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży),
- zależy mu na pracy w stale rozwijającej się firmie,
- jest dyspozycyjny na pełen etat,
- z łatwością buduje relacje,
- jest empatyczny, dobrze zorganizowany i odpowiedzialny,
- swobodnie komunikuje się w języku angielskim.
- zatrudnienie na umowę o prace lub umowę zlecenie,
- grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze swoimi pasjami bądź innymi zobowiązaniami,
- praca zmianowa, centrum czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00- 00:30, w weekendy 8:00-20:00,
- tworzymy zespół zaangażowanych i wspierających się osób, łączymy osoby z różnym doświadczeniem, bo według nas różnorodność daje siłę zespołowi,
- konkretne procedury pracy, które poznasz w okresie wdrożenia,
- program poleceń wewnętrznych - otrzymuj premie za polecenia znajomych do pracy,
- święta są zawsze wolne od pracy – szanujemy Twój wolny czas, ale zapraszamy do zaangażowania się w wewnętrzne akcje well-beingowe,
- dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.
- jasna ścieżka rozwoju – doceniamy naszych pracowników, wielu naszych Koordynatorów to osoby, które zaczynały od tego stanowiska,
- program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy – może będziesz chciał się rozwijać w innej dziedzinie zgodnej z Twoimi zainteresowaniami np. marketing. Wejdź w link i
poznaj naszą firmę: Poznaj nas
Podobne oferty:
03.02.2025
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Katowice, ul. Żeliwna 36
Zakres obowiązków: przyjmowanie materiału do badań, wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, telefoniczna i osobista obsługa klientów, zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, prowadzenie spraw biurowych. Oczekiwania: wykształcenie wyższe, mile widziane biologiczne lub pokrewne, doświadczenie...
31.01.2025
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów
Firma: Medicover sp. z o. o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Wołoska 22
Najlepszy kandydat to taki, który: posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży), zależy mu na pracy w stale rozwijającej się firmie, jest dyspozycyjny na pełen etat, z łatwością buduje relacje, jest empatyczny, dobrze zorganizowany i odpowiedzialny, swobodnie komunikuje się w...
10.01.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Pacjenta (Call Center)
Firma: Rehasport
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, Górecka 30
Opis stanowiska Wysokie umiejętności interpersonalne, entuzjazm, wysoką kulturę osobistą, a także wzorową polszczyznę, Wykazuje inicjatywę, szybko się uczy, doskonale organizuje swoją pracę, jest dokładna i sumienna, Jest odpowiedzialna i zaangażowana, Biegle obsługuje komputer (w szczególności pakiet MS...