



- Przygotowywanie ofert i zamówień
- Wprowadzanie danych do systemu
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów
- Współpraca z innymi działami
- Znajomość pakietu Office
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Umowa o pracę
- Praca w godzinach 8:00-16:00
- Od poniedziałku do czwartku pracujemy 30 minut dłużej, aby w piątek móc skończyć 2 godziny wcześniej
- Premie kwartalne
- Zniżki pracownicze
- Integracja
- Możliwości rozwoju i awansu
Podobne oferty:
13.06.2025
Specjalista ds. Wsparcia Klienta i Rezerwacji
Firma: Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Zakres obowiązków: Wsparcie techniczne agencji sprzedaży, biur własnych i klientów oraz rozwiązywanie bieżących problemów. Kompleksowa obsługa klientów telefoniczna, mailowa i online zgodnie ze standardami firmy. Prezentacja oferty i promocji, pomoc w rezerwacjach oraz kalkulacja zmian dla agentów i biur. Obsługa...
13.06.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży
Firma: Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Do Twoich obowiązków będzie należeć m.in.: Świadczenie wsparcia technicznego dla agencji sprzedaży, biur własnych, klientów oraz pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów. Kompleksowa obsługa mailowa, telefoniczna, online agencji sprzedaży, biur własnych oraz klientów zgodnie ze standardami obowiązującymi w...
12.06.2025
Specjalista ds. Sprzedaży B2B
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów
Kierowanie bezpośrednimi kontaktami z klientem B2B. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B. Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych i zajmowanie się zamówieniami. Uczestnictwo w wyjazdach służbowych i targach branżowych. Współpraca z różnymi działami w firmie. Biegła...