Wspieramy rozwój naszych pracowników, oferując różnorodne szkolenia i pracę przy ambitnych projektach. Razem tworzymy miejsce, w którym studenci zdobywają praktyczną wiedzę, a pracownicy wartościowe doświadczenie.
- weryfikacja i prowadzenie dokumentacji formalnej wydziału zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
- obsługa kancelaryjna Dziekana, Prodziekanów i Menedżerów kierunków.
- prowadzenie terminarza spraw, przyjęć, konsultacji oraz organizacja spotkań.
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym tworzenie pism do wykładowców i studentów.
- obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych poprzez kontakty osobiste, telefoniczne i mailowe.
- organizacja terminowego obiegu dokumentów i informacji.
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
- doświadczenie w pracy biurowej/administracyjnej, obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem,
- znajomość programów komputerowych MS Office 365 – na poziomie dobrym,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- umiejętność organizacji pracy własnej i zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie,
- komunikatywność, wysoka kultura osobista i otwartość na potrzeby innych.
- zatrudnienie na podstawie na umowy o pracę na pełen etat,
- ciekawą i samodzielną pracę w największym polskim holdingu uczelni niepublicznych,
- możliwość ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności,
- szkolenia grupowe i indywidualne,
- dofinansowanie do nauki,
- udział w licznych projektach rozwojowych podnoszących kwalifikacje zawodowe,
- dofinansowanie do benefitów (karty MultiSport, pakiety OK system, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
- dodatkowe dni wolne od pracy,
- wyjazdy integracyjne oraz spotkania świąteczne.
Podobne oferty:
07.10.2025
Specjalista ds. dokumentacji kredytowej
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Obsługa dokumentacji kredytowej i przygotowywanie raportów dotyczących operacji finansowych Tworzenie i aktualizacja dokumentów oraz zestawień finansowych Wsparcie posprzedażowe klientów biznesowych drogą mailową i telefoniczną Współpraca z zespołem sprzedażowym i innymi działami w realizacji bieżących zadań...
07.10.2025
Specjalista ds. administracji dla ATOS (z j. niemieckim)
Firma: Coloplast Business Centre Sp z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
O zespole ATOS Operations jest nowo utworzonym zespołem w strukturze naszego departamentu Global Commercial Support. Zespół jest zlokalizowany w centrum Szczecina, w Piastów Office Center. Dział odpowiada głównie za przygotowanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów do...
04.10.2025
Specjalista ds. Administracji i Obsługi Zamówień (Język Niemiecki)
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Zamówienia i Dokumenty: Przetwarzanie zamówień dla pacjentów z Niemiec. Fakturowanie: Wystawianie faktur dla klientów i płatników. Refundacje: Przygotowywanie dokumentów i recept niezbędnych do refundacji produktów. Systemy: Zarządzanie danymi i ich aktualizacja w systemie CRM. Współpraca: Udział w projektach oraz...