Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Klienta

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Na rozgrzewkę kilka pytań
  • Lubisz rozmawiać przez telefon i dobrze czujesz się w obsłudze klienta?
  • Możesz pochwalić się co najmniej rocznym doświadczeniem w pracy związanej z obsługą klienta?
  • Jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym?
  • W pracy (i nie tylko) kierujesz się zasadami fair play i win – win, a gra zespołowa to dla Ciebie czysta przyjemność?
  • Rozmowy w języku angielskim nie są Ci straszne? To dla nas dodatkowy atut, ale nie konieczność :)
Sprawdź swój codzienny plan treningowy
  • Twoim codziennym wyzwaniem będzie pomoc telefoniczna naszym klientom.
  • Będziesz udzielał/a informacji o produktach, programach, usługach i ofercie grupy kapitałowej Benefit Systems.
  • Zajmiesz się wspieraniem klientów i partnerów w rozwiązywaniu problemów z systemami i aplikacjami biznesowymi.
  • Każdego dnia będziesz współpracować z zespołami odpowiedzialnymi za rozwój i utrzymanie aplikacji biznesowych.
  • Wyposażymy Cię w wiedzę o naszych usługach oraz pokażemy Ci naszą strategię gry
Praca w Benefit Systems to sport drużynowy.
Możesz liczyć na nasze wsparcie!
  • Czekamy na Ciebie w biurze przy stacji metra Rondo Daszyńskiego z umową o pracę,
  • Jesteśmy różni i lubimy wstawać o rożnych porach - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance. Pracujemy w modelu hybrydowym,
  • Poziom energii uzupełniamy aromatyczną kawą i herbatą oraz owocami w biurze, a rano czekają na nas śniadania w biurze dofinansowane przez pracodawcę,
  • Na większy głód mamy 30 minutowe przerwy, które wliczamy do czasu pracy. Korzystamy wtedy z karty BenefitLunch,
  • W drobnych sprawach prywatnych wyręczy Cię Concierge,
  • Możesz rozwijać swoje umiejętności językowe. Do wyboru masz język angielski, niemiecki, hiszpański i włoski,
  • Otrzymasz dodatkowe dni urlopu adekwatne do stażu pracy Benefit Systems,
  • Mamy dla Ciebie kartę MultiSport oraz możliwość zakupu karty dla Twoich najbliższych,
  • Jeśli chcesz zadbać o kondycję fizyczną i relaks po pracy, umożliwią Ci to zajęcia sportowe w biurze i online – a dla zaawansowanych sportowców dofinansujemy udział w zawodach sportowych,
  • Czeka na Ciebie dostęp do platformy Multilife, dzięki niej możesz skorzystać z usług i aplikacji z zakresu samorozwoju. Wśród nich między innymi kreator diet, konsultacje z trenerami, aplikacja focusly i wiele innych.
  • Naszym Pracownikom i członkom ich rodziny, którzy znaleźli się w trudnych sytuacjach, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym oferujemy dostęp do wsparcia psychologicznego,
  • Możesz dołączyć do grupowego ubezpieczenia oraz skorzystać z prywatnej opieki medycznej,
  • W trosce o Twój komfort i zdrowie, oferujemy dofinansowanie do okularów korekcyjnych,
  • Jako rodzic możesz skorzystać z dofinansowania do żłobków i przedszkoli, a w dniu rozpoczęcia roku szkolnego otrzymasz dodatkowe 3 godziny urlopu,
  • Jeśli planujesz kontynuować swoją naukę i rozwijać swoje umiejętności, oferujemy dofinansowanie do edukacji,
  • Dla rozwoju i odpoczynku możesz skorzystać z Biblioteczki i Planszoteki,
  • Dodatkowo o rozwój zawodowy i osobisty zadbamy poprzez szkolenia rozwojowe,
  • Otrzymasz dostęp do programu kafeteryjnego MyBenefit z punktami, za które kupisz to czego Ci potrzeba oraz będziesz mieć możliwość zakupu tańszych biletów do kina i teatru,
  • Na lepsze poznanie członków zespołu i budowanie relacji organizujemy spotkania integracyjne,
  • Na wsparcie całego zespołu możesz liczyć nie tylko w okresie wdrożenia,
  • W BS Twój weekend będzie dłuższy – w piątki pracujemy krócej!

Czas na Twój ruch - APLIKUJ!

Podobne oferty:

25.06.2024

Pracownik telefonicznej obsługi klienta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Lokalizacja: mazowieckie / Jabłonowo (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), Jabłonowo

obsługa klienta w języku chińskim – za pośrednictwem telefonu lub online, odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów z Chin Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne...

Więcej informacji

25.06.2024

Pracownik call center

Firma: DOTCOM SP. Z O.O

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo) prowadzenie prostej dokumentacji dobra obsługa komputera płynne posługiwanie się MS Office umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych umiejętności interpersonalne w zdalnej komunikacji

Więcej informacji

21.06.2024

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

Firma: Praca.pl

Lokalizacja: /

Opis stanowiska Kompleksowa obsługa zamówień, realizowana zdalnie. Kompetentna pierwsza linia kontaktu dla klientów w branży medycznej, Zarządzanie zapytaniami klientów telefonicznie i mailowo. Obsługa zwrotów i reklamacji. Wsparcie klientów w portalu biznesowym. Wymagania: Doskonała jakość połączenia...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia