- przyjmowanie i ewidencja podań,
- przedłużanie ważności legitymacji studenckich,
- przygotowywanie zaświadczeń dla studentów,
- korespondencja e-mailowa ze studentami,
- obsługa telefoniczna studentów,
- obsługa bezpośrednia studentów,
- rozwiązywanie bieżących spraw studenckich,
- zaangażowanie w działania mające na celu budowanie pozytywnego wizerunku BOS,
- zaangażowanie w działania mające na celu wzrost satysfakcji studentów w zakresie obsługi BOS.
- wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe lub w trakcie studiów),
- min. rok doświadczenia w obsłudze klienta,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość pakietu MS Office,
- dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność radzenia sobie z wymagającym klientem,
- umiejętność pracy pod presją czasu i sytuacjach stresowych, klientocentryczna postawa,
- komunikatywność,
- wysoka kultura osobista, terminowość,
- dyspozycyjność (praca w weekendy wg ustalonego grafiku).
- zatrudnienie na umowę na pełen etat,
- ciekawą i samodzielną pracę w największym polskim holdingu uczelni niepublicznych,
- szkolenia grupowe i indywidualne,
- dofinansowanie do nauki,
- udział w licznych projektach rozwojowych podnoszących kwalifikacje zawodowe,
- dofinansowanie do benefitów (karty MultiSport, Medicover Sport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
- dodatkowe dni wolne od pracy,
- wyjazdy integracyjne oraz spotkania świąteczne.
Podobne oferty:
20.11.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu
Firma: widziszwszystko sp. z.o.o
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa posprzedażowa Wsparcie techniczne Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami Ścisła współpraca z działem sprzedaży Ścisła współpraca z...
18.11.2024
Referent ds. obsługi pasażerskiej
Firma: Port Lotniczy GDAŃSK Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, ul. Juliusza Słowackiego 200
Będziesz odpowiadać za obsługę Pasażerów w Executive Lounge oraz saloniku VIP: dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów Premium, dbanie o estetykę przestrzeni Usług Pasażerskich Premium, Executive Lounge oraz VIP, rejestrowanie pasażerów w Executive Lounge, obsługę...
14.11.2024
Pracownik wypożyczalni sprzętu sportowego - narty & snowboard
Firma: Szczyrkowski Ośrodek Narciarski S.A.
Lokalizacja: śląskie / Szczyrk
Zakres obowiązków: Obsługa klientów wypożyczalni sprzętu sportowego Przyjmowanie płatności, obsługa kasy fiskalnej i systemu wypożyczalni Przygotowanie sprzętu do wypożyczenia Dbanie o wypożyczany sprzęt sportowy Utrzymanie porządku i czystości na stanowisku pracy Wymagania: Umiejętność pracy z klientem...