- Codzienna współpraca i utrzymywanie płynnej komunikacji z Zespołem Sprzedaży oraz Centralą firmy.
- Bezpośrednia, profesjonalna obsługa Klientów na terenie Oddziału.
- Kompleksowe prowadzenie administracji Oddziału oraz przygotowywanie niezbędnych raportów.
- Wprowadzanie i bieżąca kontrola poprawności danych w systemie komputerowym.
- Ścisłe przestrzeganie i dbanie o egzekwowanie wewnętrznych procedur firmowych.
- Troska o realizację najwyższych standardów obsługi Klienta i wysoką jakość biznesową Oddziału.
- Minimum roczne doświadczenie w obszarze obsługi Klienta lub administracji, preferencyjnie w międzynarodowym środowisku.
- Biegła znajomość i sprawna obsługa pakietu MS Office.
- Otwartość na potrzeby Klienta i umiejętność budowania dobrych relacji z współpracownikami.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne, operatywność i zdolność do szybkiej adaptacji do dynamicznych warunków pracy.
- Umiejętność analitycznego podejścia do problemów, analizowania sytuacji i wyciągania wniosków.
- Zdolność do efektywnej pracy pod presją czasu i dotrzymywania terminów.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo.
- Elastyczny czas pracy – wspieramy Twój work-life balance.
- Bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
- Dofinansowanie zajęć sportowych (np. karta MultiSport) oraz dodatkowe świadczenia socjalne.
- Dofinansowanie wypoczynku.
- Udział w integracyjnych spotkaniach firmowych.
- Dodatkowy Płatny Dzień Wolny przeznaczony na cele wolontariatu.
Podobne oferty:
14.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi i Logistyki Zamówień
Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Opis stanowiska: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od klientów oraz dostawców, udzielanie informacji na temat oferty i dostępności produktów, wprowadzanie danych do systemu oraz porządkowanie dokumentacji, pilnowanie właściwej prezentacji produktów w punkcie sprzedaży, współdziałanie z zespołem magazynowym i...
14.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszymi departamentami zagranicznymi przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji Nasze wymagania: znasz język angielski - potrafisz się nim swobodnie komunikować (drugi język...
14.12.2025
Doradczyni / Doradca Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: dolnośląskie / Kudowa-Zdrój
Obsługa klientów w punkcie usługowym. Sprzedaż usług i produktów. Rejestracja transakcji w systemach informatycznych. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań. Wykształcenie minimum średnie. Podstawowa znajomość obsługi komputera i MS Office. Wysokie umiejętności komunikacyjne i przyjazne...