Ogłoszenie numer: 10101925, z dnia 2025-08-07
Klient portalu Praca.pl
Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. duńskim
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Obsługa połączeń telefonicznych z klientami, rozwiązywanie sporów lub zapytań zarówno ustnie, jak i pisemnie,
- Komunikacja i współpraca z zespołami wewnętrznymi: obsługa klienta, produkcja, magazyn, planowanie transportu,
- Wsparcie w zadaniach związanych z raportowaniem oraz przeglądami dokumentacji i utrzymanie komunikacji z interesariuszami,
- Aktywne uczestnictwo w inicjatywach usprawniających i projektach wewnętrznych dla optymalizacji usług i wydajności operacyjnej.
Wymagania
- Zaangażowanie w pracę w dynamicznym środowisku oraz motywacja do pracy w niestandardowych godzinach,
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zorientowanie na klienta, biegłość w języku angielskim, znajomość języka duńskiego na poziomie B2/C1,
- Umiejętność pracy zespołowej, szczegółowość, proaktywne działanie, wysokie zaangażowanie,
- Zamiłowanie do IT i systemów, orientacja na klienta i rozwiązania, cyfrowa znajomość i ciekawość,
- Znajomość systemów takich jak SAP i CSM (szkolenia zapewnione), otwartość na pracę zmianową.
Oferujemy
- Międzynarodowe środowisko pracy,
- Pakiet opieki medycznej i różnorodne benefity
- Skandynawski styl pracy, hybrydowy model pracy,
- Wsparcie w edukacji, relokacji oraz rozwoju przez szkolenia,
- Dodatkowy urlop w zależności od stażu, programy wsparcia pracowników, aktywności zdrowotne i sportowe,
- Nowoczesne, komfortowe biuro z przestrzenią relaksacyjną i udogodnieniami,
- Nowoczesna przestrzeń biurowa, regulowane biurka, przestronna stołówka, pyszna kawa i herbata,
- Miejsca relaksacyjne z X-boxem, stołem bilardowym, grami planszowymi, piłkarzykami i huśtawkami.
Podobne oferty:
06.08.2025
Customer Advisor with Korean
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Be the first point of contact for premium customers needing help with travel – via phone or chat. Guide them through booking flights, using online services, choosing payment methods, or enjoying loyalty perks. Step in and solve problems when travel plans go off track – your support will truly make a difference. Use...
06.08.2025
Customer Advisor with Danish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering satisfaction and trust....
06.08.2025
Customer Advisor with Swedish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering satisfaction and trust....