ACTION S.A. to kompleksowy dostawca, producent i dystrybutor, który specjalizuje się w rozwijaniu handlu na rynku e-commerce zarówno w modelu B2B i B2C. Firma koncentruje się na sprzedaży krajowej i międzynarodowej, oferując bogaty asortyment produktów dostępnych w ponad 600 sklepach internetowych w 50 krajach. ACTION S.A. Zapewnia także zaawansowane rozwiązania technologiczne dla firm oraz rozwijamy własne projekty e-commerce. W swojej ofercie posiadamy również produkty pod własną marką min. ACTINA, ACTIVEJET i ACTIS.Firma zarządza licznymi platformami sprzedażowymi, w tym Sferis.pl, Krakvet.pl, Gram.pl, Bron.pl,Pomocdlaseniora.pl.
- Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych.
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z rozpatrywaniem spraw reklamacyjnych.
- Monitorowanie obiegu oraz terminowość wyjaśniania spraw reklamacyjnych.
- Obsługa klienta w procesie realizacji reklamacji.
- Minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w obszarze reklamacji, serwisu lub kontaktu telefonicznego z klientem.
- Dobra znajomość przepisów kodeksu cywilnego.
- Praktyczna znajomość MS Office.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
- Sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
- Zdolność do efektywnego realizowania zadań w warunkach wymagających przestrzegania terminów.
- Mile widziana znajomość obsługi Baselinker na poziomie podstawowym.
- Stabilne zatrudnienie.
- Niezbędne narzędzia do pracy.
- Darmowa Siłownia i Squash: Na terenie firmy masz bezpłatny dostęp do siłowni i kortów do squasha.
- Parking: Przestronny parking dla aut i rowerów.
- Dofinansowanie do Okularów: Zapewniamy wsparcie finansowe na zakup okularów.
- Rekomendacje Pracowników: Atrakcyjne nagrody za polecenia nowych pracowników.
- Prywatna Opieka Medyczna i Ubezpieczenie na Życie: Dbamy o Twoje zdrowie i bezpieczeństwo.
- Karta MultiSport: Dostęp do wielu obiektów sportowych.
- Imprezy Okolicznościowe: Regularnie organizujemy wydarzenia integracyjne.
- Bufet: dostępny w siedzibie firmy
- Napoje: kawa i herbata.
Podobne oferty:
27.01.2025
Specjalista ds. reklamacji
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie
Lokalizacja: łódzkie / Opoczno
ROZPATRYWANIE REKLAMACJI KLIENTÓW, WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY, OBSŁUGA KOMPUTERA I INNYCH URZĄDZEŃ BIUROWYCH. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: DOBRA ZNAJOMOŚĆ KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ
26.01.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: mazowieckie / Radom
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
21.01.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: podkarpackie / Stalowa Wola
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...