Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
WYMAGANIA KONIECZNE:Wykształcenie: wyższe lub średnie.Lata pracy zawodowej: przy wykształceniu średnim 4 lat stażu pracy, przy wykształceniu wyższym 1 rok stażu pracy.WYMAGANIA DODATKOWE:Znajomość przepisów ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz pozostałych przepisów związanych z ochroną zdrowia;Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego;Znajomość przepisów rozporządzenia w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków; Mile widziane doświadczenie zawodowe w instytucjach związanych z systemem ubezpieczeń zdrowotnych, szczególnie z finansowaniem świadczeń opieki zdrowotnej;Znajomość standardów profesjonalnej, telefonicznej obsługi klientaAnalityczne i logiczne myślenie;Etyka zawodowa;Orientacja na jakość, orientacja na klienta, interesariusza;Planowanie i organizowanie pracy, przestrzeganie przepisów;Radzenie sobie w trudnych sytuacjach, radzenie sobie ze stresem;Wiedza i umiejętności specjalistyczne.
Gdańsk
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia:
Wynagrodzenie ustalane indywidualnie, uzależnione od kompetencji i doświadczenia kandydata.Pracodawca oferuje:Pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników Stabilne zatrudnienie na umowę o pracęMożliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w rokuNagrodę jubileuszową za staż pracyOdatkowy urlop stażowyProfesjonalny system szkoleńMożliwość dofinansowania nauki języka do 100%Możliwość dofinansowania studiów do 100%Opiekę mentora/ mentorkiAtrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:-dofinansowanie do wypoczynku - wczasy pod gruszą-dofinansowanie karty sportowej-ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach-inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)-pakiet powitalny dla każdego nowozatrudnionego pracownika
Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy
Podobne oferty:
17.09.2025
Technical Product Advisor with Polish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...
17.09.2025
Technical Product Advisor with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...
17.09.2025
Brand Ambassador – Customer Service with German (Travel Industry)
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
On-site position: Gdańsk Bonus up to 8500 PLN !! (relocation package plus attendance bonus) Your responsibilities will include: Providing exelent customer service via phone and email in line with the highest standards Striving to achieve customer satisfaction targets set by managers Engaging with and understanding customer...