- telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi
- udział w procesie rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez klientów
- obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów
- współpraca z różnymi zespołami firmy w centrali i regionach
- aktualizowanie oraz wprowadzanie danych do systemu CRM
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1)
- komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole
- zdolności organizacyjne i odpowiedzialność za realizację zadań
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta mile widziane, ale jeśli go nie posiadasz i dopiero zaczynasz swoja ścieżkę zawodową – to wszystkiego Cię nauczymy
- dobra znajomość pakietu MS Office
- wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej
- możliwość codziennego wykorzystania języka niemieckiego
- jasny i przejrzysty system wynagrodzeń (podstawa + premia)
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony)
- możliwość pracy hybrydowej po zakończeniu okresu wdrożenia
- opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport
- dostęp do platformy e-learningowej
- program rekomendacji pracowników
Podobne oferty:
04.09.2025
Client Support Specialist with French
Firma: Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Job location: Gdańsk, work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
04.09.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: Just GYM!
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, ul. Starołęcka 42
Opis stanowiska: W tej roli będziesz wspierać klubowiczów w rozwiązywaniu problemów związanych głównie przez telefon i e-mail. Praca jest monotonna i wymaga dużej samodzielności oraz odporności na stres. Na co dzień będziesz korzystać z systemów ticketowych, pakietu MS Office i narzędzi do obsługi klienta....
04.09.2025
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: TRADE SOFTWARE & CONSULT SP. Z O. O.
Lokalizacja: podkarpackie / Krosno
obsługa klienta sporządzanie kompleksowych ofert przy pomocy naszych dedykowanych programów na produkty aktywne pozyskiwanie i obsługa Klientów z rynku niemieckiego w zakresie sprzedaży doradztwo techniczne i handlowe w zakresie oferowanych produktów przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjacje warunków sprzedaży...