Młodszy Specjalista w Zespole Reklamacji i Retencji z j. niemieckim

Młodszy Specjalista w Zespole Reklamacji i Retencji z j. niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi
  • udział w procesie rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez klientów
  • obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów
  • współpraca z różnymi zespołami firmy w centrali i regionach
  • aktualizowanie oraz wprowadzanie danych do systemu CRM
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1)
  • komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole
  • zdolności organizacyjne i odpowiedzialność za realizację zadań
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta mile widziane, ale jeśli go nie posiadasz i dopiero zaczynasz swoja ścieżkę zawodową – to wszystkiego Cię nauczymy
  • dobra znajomość pakietu MS Office 
Oferujemy:
  • wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej
  • możliwość codziennego wykorzystania języka niemieckiego
  • jasny i przejrzysty system wynagrodzeń (podstawa + premia)
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony)
  • możliwość pracy hybrydowej po zakończeniu okresu wdrożenia
  • opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport
  • dostęp do platformy e-learningowej
  • program rekomendacji pracowników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

04.09.2025

Client Support Specialist with French

Firma: Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Job location: Gdańsk, work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław. With the capacity to support various clients, we offer a world of...

Więcej informacji

04.09.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Firma: Just GYM!

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, ul. Starołęcka 42​

Opis stanowiska: W tej roli będziesz wspierać klubowiczów w rozwiązywaniu problemów związanych głównie przez telefon i e-mail. Praca jest monotonna i wymaga dużej samodzielności oraz odporności na stres. Na co dzień będziesz korzystać z systemów ticketowych, pakietu MS Office i narzędzi do obsługi klienta....

Więcej informacji

04.09.2025

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Firma: TRADE SOFTWARE & CONSULT SP. Z O. O.

Lokalizacja: podkarpackie / Krosno

obsługa klienta sporządzanie kompleksowych ofert przy pomocy naszych dedykowanych programów na produkty aktywne pozyskiwanie i obsługa Klientów z rynku niemieckiego w zakresie sprzedaży doradztwo techniczne i handlowe w zakresie oferowanych produktów przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjacje warunków sprzedaży...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia