Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Kontakt telefoniczny i mailowy z przewoźnikami
- Współpraca przy organizacji transportów, negocjacje i ustalanie warunków
- Budowanie trwałych relacji z partnerami transportowymi
- Współpraca z innymi działami firmy
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych i negocjacji
- Chęć rozwoju w branży TSL i nauki technik sprzedażowych
- Zaangażowanie oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1)
- Umowę o pracę lub współpracę B2B
- Elastyczne godziny pracy w systemie zmianowym (poniedziałek – piątek)
- Pracę hybrydową po wdrożeniu stacjonarnym
- Wynagrodzenie uzależnione od wyników
- Pełne wdrożenie, wsparcie mentora oraz szkolenia rozwojowe
Podobne oferty:
18.07.2025
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na klienta szeroko rozwinięte...
18.07.2025
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i odpowiadając...
18.07.2025
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...