Ogłoszenie numer: 10091950, z dnia 2025-08-03
Klient portalu Praca.pl
Operator Helpdesk
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- Procesowanie rezerwacji video konferencji.
- Obsługa telefoniczna i czatowa użytkowników.
- Procesowanie e-maili przychodzących.
- Wsparcie globalne użytkowników systemu.
- Przygotowywanie raportów dziennych i tygodniowych.
- Tworzenie, aktualizacja dokumentacji i procedur.
- Komunikacja z zespołami globalnymi.
- Wykonywanie konfiguracji systemowych.
Wymagania
- Wykształcenie min. średnie.
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Biegła znajomość angielskiego i pakietu MS Office.
- Elastyczność w godzinach pracy.
- Umiejętności: pracy w zespole, pod presją, rozwiązywania problemów, planowania, samodzielnych decyzji, rozwoju osobistego.
Oferujemy
- Umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku.
- Pracę hybrydową.
- Dostęp do konsultacji z ekspertami różnych dziedzin.
Podobne oferty:
01.08.2025
Helpdesk Operator
Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę Wspieranie użytkowników w skali globalnej z zakresu działania...
17.07.2025
Customer Technical Support with English
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin, Posejdon, 3rd Floor
Dive deep into our client’s platform and become the go-to expert. Deliver top-notch product support, partnering with customers to resolve issues via email and chat. Communicate clearly and effectively with both tech-savvy users and those who are new to the game. Tackle software issues and resolve escalated complaints with...
11.07.2025
Elektronikberater mit Deutsch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Deine Aufgaben: Du nimmst die Anrufe von deutschsprachigen Kunden entgegen, Leistest Hilfe bei Garantieleistungen, Ersatzteilen und kleineren Defekten, Suchst aus der Ferne nach Lösungen (damit der Servicetechniker eine Verschnaufpause einlegen kann), Stimmst Produkte mit Kunden ab, um deren Bedürfnissen gerecht zu werden,...