ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.
W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2 000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.
Zachęcamy do zgłoszeń osoby z niepełnosprawnościami.
- Wsparcie użytkowników wewnętrznych oraz klientów zewnętrznych z całego świata z zakresu korzystania z systemu rezerwacji (udzielanie informacji związanych z organizacją spotkań, szkolenia z używania systemu)
- Procesowanie i sprawdzanie nowych oraz istniejących rezerwacji standardowych spotkań i wideokonferencji
- Wykonywanie audytów istniejących rezerwacji
- Administrowanie systemem rezerwacyjnym oraz umieszczonymi w nich zasobami (budynki, pokoje, sprzęt)
- Współpraca z lokalnymi i globalnymi zespołami administracyjnymi i technicznymi wspierającymi spotkania
- Tworzenie dokumentacji, raportów i instrukcji
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. B2
- Bardzo dobra obsługa komputera
- Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów, oceny, planowania i organizacji pracy
- Zdolność do podejmowania samodzielnych decyzji
- Dostępność do pracy w dni powszednie w systemie 3 zmianowym 24h na dobę, 5 dni w tygodniu, po 8 godzin dziennie
- Mile widziana znajomość technik działania globalnego helpdesku
- Mile widziane doświadczenie w pracy na helpdesku oraz obsłudze klienta zagranicznego
- Umowę o pracę na pełen etat
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
- Pracę w systemie hybrydowym
- Pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych podnoszących Twoje kwalifikacje
- Pracę w dynamicznym środowisku międzynarodowym
- Liczne benefity pracownicze
Podobne oferty:
26.04.2024
Service Desk Specialist
Firma: METRO Global Solution Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin, Plac Brama Portowa 1
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests ticket queue management in the Jira system cooperation with customers within METRO group (its not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level ongoing monitoring of the ticket queue aimed at reducing the...
17.04.2024
IT Help Desk Assistant
Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych Obsługa techniczna sprzętu komputerowego...
03.04.2024
Service Desk Specialist
Firma: METRO Global Solution Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin, Plac Brama Portowa 1
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests ticket queue management in the Jira system cooperation with customers within METRO group (its not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level ongoing monitoring of the ticket queue aimed at reducing the...