Operator numerów alarmowych w Wydziale Powiadamiania Ratunkowego w Centrum Powiadamiania Ratunkowego

Ogłoszenie numer: 9369067, z dnia 2024-11-18

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:

Operator numerów alarmowych w Wydziale Powiadamiania Ratunkowego w Centrum Powiadamiania Ratunkowego

Miejsce pracy: Poznań, ul. Wiśniowa 13a

Nr Ref.: 1/24

 

Opis stanowiska

WYMIAR ETATU: 1

Miejsce wykonywania pracy:

Poznań
ul. Wiśniowa 13a

ADRES URZĘDU:

Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań


ZAKRES ZADAŃ
  • przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie informatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe obsługiwane w Centrum, zgodnie z przyjętymi procedurami (w tym przeprowadzanie rozmów z osobami zgłaszającymi w celu uzyskania informacji niezbędnych do podjęcia dalszych działań)
  • przekazywanie zgłoszeń dyspozytorom właściwym do zorganizowania działań lub właściwym dla danego podmiotu ratowniczego, zgodnie z dokonaną kwalifikacją rodzaju zdarzenia lub zagrożenia
  • odbieranie potwierdzeń przyjęcia zgłoszenia przez właściwych dyspozytorów oraz przekazywanie osobom zgłaszającym informacji o przekazaniu zgłoszenia do odpowiedniego podmiotu ratowniczego
  • współpraca z dyspozytorami służb, straży, Państwowego Ratownictwa Medycznego oraz dyżurnych centrum zarządzania kryzysowego w celu realizacji bieżących działań ratowniczych

Wymagania

WYMAGANIA NIEZBĘDNE
  • wykształcenie: minimum średnie
  • znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym obsługę zgłoszeń alarmowych
  • znajomość co najmniej jednego języka obcego w stopniu komunikatywnym (potwierdzona dokumentem stwierdzającym znajomość języka obcego lub oświadczeniem kandydata o znajomości języka obcego na wymaganym poziomie)
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera
  • znajomość ustawy o systemie powiadamiania ratunkowego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • niepełnienie służby zawodowej, niepracowanie w organach bezpieczeństwa ani niebycie ich współpracownikiem w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r., w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
WYMAGANIA DODATKOWE
  • umiejętność skutecznej komunikacji
  • umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji
  • odporność na stres
  • umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu
  • umiejętność pracy w dużym zespole ludzi
  • dyspozycyjność (praca w systemie zmianowym)

PRACOWNIKOM OFERUJEMY

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • dodatek stażowy
  • dodatek za pracę w porze nocnej
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”)
  • nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników i jakości pracy
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i awansu zawodowego
  • pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku oraz różnych form aktywności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej, upominki świąteczne dla dzieci w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych)
  • możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego i zdrowotnego
  • możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty zniżkowej na przejazdy koleją
  • pracę w siedzibie Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Poznaniu (ul. Wiśniowa 13a)

WARUNKI PRACY

  • praca podczas szkolenia w trybie 8-godzinnym; po uzyskaniu certyfikatu praca zmianowa z porą nocną przez 12 godzin na dobę (średnio 13-15 dyżurów w miesiącu; dyżury dzienne od godz. 7 do 19, dyżury nocne od 19 do 7)
  • praca samodzielna, pod presją czasu
  • praca wymagająca koncentracji
  • praca w stresie wynikającym z faktu przeprowadzania rozmów z osobami zgłaszającymi, odpowiedzialności za podejmowane decyzje
  • praca głosem przez cały czas trwania dyżuru
  • konieczność komunikowania się z osobami w różnym stanie zdrowia, w tym z osobami posiadającymi trudności w komunikacji
  • zadania wykonywane w siedzibie Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Poznaniu (bez możliwości pracy w trybie zdalnym)
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • praca w słuchawkach telefonicznych
  • pomieszczenia wewnątrz budynku są przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego lub pisemne oświadczenie kandydata o znajomości języka obcego w stopniu komunikatywnym
  • kandydaci aplikujący online zobowiązani są do dostarczenia własnoręcznie podpisanych oryginałów wszystkich wymienionych poniżej oświadczeń najpóźniej w dniu przystąpienia do pierwszego etapu postępowania kwalifikacyjnego. Niedostarczenie tych dokumentów będzie jednoznaczne z rezygnacją z naboru.
  • oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

24.11.2024

Specjalista ds. wsparcia klienta w branży automotive

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Bieżąca i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientem, podjętych działań oraz dalszych kroków w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, usług i procedur firmy. Zachowanie...

Więcej informacji

23.11.2024

Specjalista Call Center

Firma: G Data Software Sp. z o.o.

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, Grunwald

Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności w obszarze obsługi klienta! Poszukujemy energicznej, komunikatywnej osoby na stanowisko Konsultanta ds. Obsługi Klienta, która będzie odpowiedzialna za pierwszy kontakt z klientami i partnerami firmy G DATA. Twoja praca będzie kluczowa dla budowania pozytywnych...

Więcej informacji

23.11.2024

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

Firma: T-Mobile Polska

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul.Domaniewska 52

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia