Ogłoszenie numer: 10287431, z dnia 2025-10-03
Klient portalu Praca.pl
Opiekun Klienta
Miejsce pracy: Jelenia Góra
Opis stanowiska
- Budowanie relacji z klientami i obsługa w recepcji.
- Sprzedaż karnetów i produktów, informowanie o promocjach i zajęciach.
- Wsparcie zespołu zarządzającego klubem.
- Prowadzenie klubowych mediów społecznościowych.
Wymagania
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży
Dobra organizacja pracy własnej
Chęć promowania zdrowego stylu życia
Aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna (możliwość wyrobienia w trakcie rekrutacji)
Oferujemy
- Elastyczny grafik umożliwiający połączenie pracy ze studiami.
- Możliwości rozwoju i awansu wewnątrz firmy.
- Bezpłatne członkostwo w sieci naszych klubów.
- Benefity – dofinansowanie do opieki medycznej oraz dostęp do platformy e-learningowej.
- Przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu.
Podobne oferty:
30.10.2025
Opiekun klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Lokalizacja: pomorskie / Szemud
- praca biurowa- wsparcie pracy opiekunów klienta i doradców w Oddziałach (obsługa klienta)- realizacja zadań administracyjnych- archiwizacja dokumentów- przygotowanie ofert dla klientów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Język: polski, w mowie - C1 -...
30.10.2025
Opiekun klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Lokalizacja: pomorskie / Bojano
- praca biurowa- wsparcie pracy opiekunów klienta i doradców w Oddziałach (obsługa klienta)- realizacja zadań administracyjnych- archiwizacja dokumentów- przygotowanie ofert dla klientów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Język: polski, w mowie - C1 -...
29.10.2025
Opiekun klienta
Firma: Asseco Data Systems S.A.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, ul. Jana z Kolna 11
Zadania: opieka nad wyznaczonymi kluczowymi klientami: budowanie, utrzymywanie i ulepszanie długoterminowych relacji z klientem, nadzór nad obsługą klienta, zgodną z zapisami umowy i obowiązującą w organizacji strategią pracy z klientem, diagnozowanie problemów u klienta i przeciwdziałanie niepożądanym ewentualnym...