Ogłoszenie numer: 9680299, z dnia 2025-04-11
Klient portalu Praca.pl
Opiekun Kluczowych Klientów
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Zarządzanie sprzedażą oraz realizacja celów biznesowych dla kluczowych klientów.
- Współpraca z zewnętrznymi i wewnętrznymi partnerami handlowymi.
- Osiąganie ustalonych celów sprzedażowych, jakościowych i efektywnościowych.
- Rozwój i efektywne zarządzanie kampaniami sprzedażowymi.
- Nadzór nad realizacją strategii sprzedaży oraz analiza wyników kampanii.
Wymagania
- Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, preferowane w branży telekomunikacyjnej.
- Umiejętności komunikacyjne, orientacja na wyniki i zdolności decyzyjne.
- Zdolność do pracy pod presją, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy zespołowej.
- Znajomość narzędzi zarządzania sprzedażą; prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy
- Stabilność zatrudnienia: umowa o pracę, ubezpieczenie grupowe, program emerytalny.
- Elastyczność pracy: możliwość pracy zdalnej.
- Programy prozdrowotne: prywatna opieka medyczna, karta sportowa.
- Programy motywacyjne: system premii i nagród za wyniki pracy.
Podobne oferty:
18.04.2025
Key Account Manager
Firma: Benefit Systems SA
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Plac Europejski 2
Na rozgrzewkę kilka pytań: Możesz pochwalić się min. 4 – letnim doświadczeniem w sprzedaży do klientów biznesowych? Doskonale radzisz sobie ze sprzedażą doradczą do dużych klientów? Nie dostajesz gęsiej skórki na spotkaniach z Klientami, świetnie radzisz sobie z prospectingiem, a sam kontakt z Klientem...
17.04.2025
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Firma: Bakoma Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Koprki
Zakres obowiązków: Zarządzanie sprzedażą w kanale dystrybucji nowoczesnej. Bezpośrednia obsługa ważnych klientów firmy. Opracowywanie strategii sprzedaży i wprowadzanie nowych produktów do oferty handlowych sieci. Zwiększanie dostępnych produktów u stałych klientów. Inicjowanie i wdrażanie projektów...
14.04.2025
Menager
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Lokalizacja: małopolskie / Trzebinia
umiejętności interpersonalne, pozwalające na nawiązywanie relacji z kluczowymi klientami, prowadzenie negocjacji biznesowych, nawiązywanie współpracy, rozwiązywanie problemów personalnych itp., odporność na stres związany z wysoką funkcją, umiejętności przywódcze pozwalające na sprawne zarządzanie zespołem,...