Ogłoszenie numer: 10358390, z dnia 2025-10-23
Klient portalu Praca.pl
Opiekun Pacjenta Stomatologii
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- obsługa pacjentów i dbanie o ich pozytywne doświadczenie podczas wizyty,
- organizacja harmonogramów lekarzy oraz planów leczenia,
- przedstawianie ofert i pakietów medycznych w sposób przejrzysty i dopasowany do potrzeb pacjenta,
- współpraca z zespołem medycznym i administracyjnym w celu sprawnej realizacji wizyt.
Wymagania
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- umiejętność pracy z pacjentem, wysoka kultura osobista i empatia,
- mile widziane doświadczenie w branży medycznej, szczególnie stomatologicznej.
Oferujemy
- umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę,
- przejrzyste zasady współpracy i spokojne wdrożenie do obowiązków,
- prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie i benefity pracownicze,
- szkolenia rozwijające umiejętności i wspierające dalszy rozwój zawodowy,
- przyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonego zespołu.
Podobne oferty:
24.10.2025
Opiekun Klubowicza
Firma: Medicover Fitness & Gym
Lokalizacja: małopolskie / Kraków, ul. Władysława Broniewskiego 1
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy! Tryb pracy: zmianowy, ½ etatu, w godzinach popołudniowych w tygodniu oraz weekendy Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamWellFitness! Pracuj z nami! buduj przyjacielskie relacje z Klubowiczami,...
22.10.2025
Opiekun klienta
Firma: PRZEDSIĘBIORSTWO ARMAKON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Lokalizacja: wielkopolskie / Konin
Sporządzanie ofert handlowych, obsługa komputera w zakresie PDF, opieka nad klientem Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA Uprawnienia: PRAWO JAZDY B Wymagania inne:
22.10.2025
Opiekun klienta
Firma: Asseco Data Systems S.A.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, ul. Jana z Kolna 11
Zadania: opieka nad wyznaczonymi kluczowymi klientami: budowanie, utrzymywanie i ulepszanie długoterminowych relacji z klientem, nadzór nad obsługą klienta, zgodną z zapisami umowy i obowiązującą w organizacji strategią pracy z klientem, diagnozowanie problemów u klienta i przeciwdziałanie niepożądanym ewentualnym...