Ogłoszenie numer: 10358390, z dnia 2025-10-23
Klient portalu Praca.pl
Opiekun Pacjenta Stomatologii
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- obsługa pacjentów i dbanie o ich pozytywne doświadczenie podczas wizyty,
- organizacja harmonogramów lekarzy oraz planów leczenia,
- przedstawianie ofert i pakietów medycznych w sposób przejrzysty i dopasowany do potrzeb pacjenta,
- współpraca z zespołem medycznym i administracyjnym w celu sprawnej realizacji wizyt.
Wymagania
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- umiejętność pracy z pacjentem, wysoka kultura osobista i empatia,
- mile widziane doświadczenie w branży medycznej, szczególnie stomatologicznej.
Oferujemy
- umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę,
- przejrzyste zasady współpracy i spokojne wdrożenie do obowiązków,
- prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie i benefity pracownicze,
- szkolenia rozwijające umiejętności i wspierające dalszy rozwój zawodowy,
- przyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonego zespołu.
Podobne oferty:
13.11.2025
Opiekun klienta
Firma: PRZEDSIĘBIORSTWO ARMAKON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Lokalizacja: wielkopolskie / Konin
Sporządzanie ofert handlowych, obsługa komputera w zakresie PDF, opieka nad klientem Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne Uprawnienia: PRAWO JAZDY B Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA Wymagania inne:
12.11.2025
Opiekun Klienta
Firma: REMONDIS Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Zawodzie 18
Twój dzień pracy będzie się składał z: Kompleksowej obsługi Klientów korporacyjnych (sieciowych) poprzez nadzorowanie realizacji usług, Finalizowania rozliczeń Klientów i Kontrahentów, Ścisłej współpracy z podwykonawcami w zakresie bieżącego nadzoru nad realizowanymi zleceniami, Obsługi dokumentów...
11.11.2025
Opiekun klienta
Firma: Asseco Data Systems S.A.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, ul. Jana z Kolna 11
Zadania: opieka nad wyznaczonymi kluczowymi klientami: budowanie, utrzymywanie i ulepszanie długoterminowych relacji z klientem, nadzór nad obsługą klienta, zgodną z zapisami umowy i obowiązującą w organizacji strategią pracy z klientem, diagnozowanie problemów u klienta i przeciwdziałanie niepożądanym ewentualnym...