- Nadzór nad funkcjonowaniem podległych placówek handlowych
- Motywowanie i zarządzanie zespołem pracowników
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- Analiza wyników i podejmowanie działań usprawniających
- Kontrola zatowarowania sklepów
- Dbanie o wysoki standard obsługi Klienta
- Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika regionalnego / area managera w branży spożywczej
- Wiedza na temat produktów spożywczych
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu
- Motywacja do osiągania celów oraz zaangażowanie w codzienne obowiązki
- Znajomość pakietu MS Office
- Prawo jazdy kat. B
- Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub gotowość do ich wykonania
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Niezbędne narzędzia do pracy (samochód służbowy, telefon)
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach organizacji
Podobne oferty:
06.09.2025
Kierownik Regionalny
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Partnerami Handlowymi aktywne pozyskiwanie nowych Partnerów oraz rozszerzanie współpracy biznesowej analiza rynku i obserwacja działań konkurencji prowadzenie prezentacji produktowych i negocjacji handlowych realizacja celów sprzedażowych zgodnie ze strategią firmy...
05.09.2025
Regionalny Kierownik Sieci Sklepów Spożywczych
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Zarządzanie operacyjne siecią sklepów spożywczych w powierzonym regionie. Realizacja strategii rozwoju sieci i osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych. Optymalizacja procesów operacyjnych w sklepach, w tym zarządzanie zapasami, logistyką i personelem. Monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników efektywności...
05.09.2025
Regionalny Kierownik Sieci Sklepów Spożywczych
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
Zarządzanie operacyjne siecią sklepów spożywczych w powierzonym regionie. Realizacja strategii rozwoju sieci i osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych. Optymalizacja procesów operacyjnych w sklepach, w tym zarządzanie zapasami, logistyką i personelem. Monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników efektywności...