- kompleksowo zarządzasz placówką partnerską
- doradzasz w zakresie produktów i usług bankowych
- pozyskujesz nowych Klientów
- sprzedajesz produkty bankowe zgodnie z potrzebami Klienta
- godnie reprezentujesz bank w kontaktach z klientami
- przestrzegasz regulacji prawnych oraz standardów obsługi klienta przyjętych w banku
- masz zarejestrowaną własną firmę lub jesteś gotowy rozpocząć własną działalność gospodarczą
- posiadasz doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów
- znasz lokalny rynek
- jesteś zaangażowany, uczciwy, przedsiębiorczy
- oczekujesz atrakcyjnego wynagrodzenia prowizyjnego
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
Podobne oferty:
18.04.2025
Partner prowadzący Placówkę Partnerską
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Lokalizacja: wielkopolskie / Środa Wielkopolska
Twoja rola kompleksowo zarządzasz placówką partnerską doradzasz w zakresie produktów i usług bankowych pozyskujesz nowych Klientów sprzedajesz produkty bankowe zgodnie z potrzebami Klienta godnie reprezentujesz bank w kontaktach z klientami przestrzegasz regulacji prawnych oraz standardów obsługi klienta przyjętych w...
18.04.2025
Partner prowadzący Placówkę Partnerską
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Lokalizacja: podlaskie / Zambrów
Twoja rola kompleksowo zarządzasz placówką partnerską doradzasz w zakresie produktów i usług bankowych pozyskujesz nowych Klientów sprzedajesz produkty bankowe zgodnie z potrzebami Klienta godnie reprezentujesz bank w kontaktach z klientami przestrzegasz regulacji prawnych oraz standardów obsługi klienta przyjętych w...
18.04.2025
Partner prowadzący Placówkę Partnerską
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Lokalizacja: śląskie / Lubliniec
Twoja rola kompleksowo zarządzasz placówką partnerską doradzasz w zakresie produktów i usług bankowych pozyskujesz nowych Klientów sprzedajesz produkty bankowe zgodnie z potrzebami Klienta godnie reprezentujesz bank w kontaktach z klientami przestrzegasz regulacji prawnych oraz standardów obsługi klienta przyjętych w...