- przygotowywanie strategii oraz planowanie kampanii wspierających sprzedaż w ramach kanałów online i digital offline;
- przygotowywanie analiz, raportów i rekomendacji w celu optymalizacji działań mediowych, pod kątem wzrostu ROI i ROAS;
- udział w pracach z obszaru optymalizacji stron internetowych pod kątem SEO;
- monitorowanie i analiza danych dotyczących sprzedaży, zachowań Klientów, konwersji itd.;
- raportowanie i prezentacja wyników z powierzonych obowiązków;
- monitorowanie działań konkurencji oraz aktualnych trendów;
- stała współpraca z działami wewnętrznymi i partnerami zewnętrznymi;
- prowadzenie kalendarza działań marketingowych i ich koordynacja.
- co najmniej 2-letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii omnichannel;
- praktycznej wiedzy w obszarze performance marketingu oraz zarządzaniu projektami e-commerce;
- znajomości pakietu MS Office (szczególnie MS Excel);
- praktycznej znajomości Google Analytics;
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i w piśmie;
- umiejętności swobodnego poruszania się wśród kluczowych wskaźników efektywności oraz współpracy zarówno z partnerami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi;
- umiejętności pracy w zespole oraz prezentowania własnych pomysłów;
- doskonałych umiejętności analitycznych oraz umiejętności interpretacji danych.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- stabilną i ciekawą pracę w rozpoznawalnej na rynku spółce giełdowej;
- możliwość bezpośredniej współpracy z biznesem;
- dogodne warunki pracy: elastyczny czas pracy, nowoczesne biuro, praca od poniedziałku do piątku;
- pakiet benefitów: dofinansowanie do karty sportowej Medicover Sport, prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich najbliższych, atrakcyjny program lojalnościowy;
- platformę do nauki języka angielskiego.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Podobne oferty:
23.04.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Trade Marketingu marki Vistula
Firma: VRG S.A.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: opracowywanie i wdrażanie trade planu, uwzględniającego cele biznesowe marki Vistula; koordynacja komunikacji brandowej i sprzedażowej we wszystkich kanałach, takich jak sklepy stacjonarne, e-commerce, aplikacje mobilne; zapewnienie spójności komunikacji na...
22.04.2024
Specjalista ds. Marketingu
Firma: Morad Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Tuchom
planowanie i realizacja działań marketingowych w ramach zaplanowanego budżetu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy w Internecie, radio, tv oraz w prasie branżowej, udział w krajowych i zagranicznych imprezach targowych, aktualizacja i redagowanie treść marketingowych na stronę www oraz do newslettera, opracowywanie...
04.04.2024
Specjalista ds. marketingu z j. angielskim
Firma: WAJNERT MEBLE sp. z o. o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Międzybórz
Twój zakres obowiązków: planowanie, koordynowanie marketingowych działań strategicznych i operacyjnych promocji marki Wajnert Meble na rynku B2B i B2C, aktualizacja oraz przygotowanie materiałów promocyjno-marketingowych (katalogi, ulotki, banery) oraz prezentacji produktowych, tworzenie projektów graficznych i animacji...